Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Hjula mine ligger innpakket i støv enda eller??
635csi Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Neida Har klemt løs dekka, og skulle egentlig dele dem denne uka, men så dukket det opp så mye uforutsette gjøremål så jeg har måttet utsette den operasjonen litt. Skulle vel hatt målene på boltene du sikkert
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Hooi, ikke dumt! Ligger bra an i løypa til våren da. Jepp, må vel bestille opp noe snacks EDIT: Ta gjerne mål av bredden på ytterringen på en bakfelg. Er vel en der som har noen sår. Om du ikke tror det kan fikses på skikkelig måte, så gi med beskjed.. Kanskje jeg rett og slett må bestille en ny ytterring til den ene felgen
BMW E30 325 Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Så hjula dine i går jørgen, tenkte egentlig jeg bare kunne ta de med meg jeg;) Blir bra med ny oppusset futuras!
635csi Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Satser på at de blir ferdige til våren ja Ene ringen har et hakk som jeg antageligvis kan få bort ja Jørgen, men jeg mener å huske at en annen ring hadde et lite "flatt" parti som kanskje blir litt værre. Skal studere dette nærmere når jeg får delt dem. Evt. kjøre en runde i avbalanseringsmaskina først for raskt å avdekke skavanker mtp. kast/ovalitet Marius, du må komme "tomhendt" neste gang du stikker innom, så får du tid til litt kaffe og slarv uten å få dårlig samvittighet
BMW E30 325 Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Høres ut som ei god plan ja! var ei som var lei av å vente:p
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Høres supert ut Meeen, du må gi meg et hint når du har delt de skikkelig.. Regner med det blir å lakke senterene
635csi Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Skal si fra jeg Jørgen, så skal du få sentrene levert tilbake
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Bare finne ut farge jeg da.. Hmmf... Om noen har forslag mottas de med takk!! Ser for meg en forholdsvis lys farge, siden sentrene ikke er så store.. Tror at med mørkere senter, så blir det seende forferdelig smått ut.(??).
matsrh Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hvilke type farge er du ute etter da jørgen? Knall farger som står fram eller mere anonyme farger? Lurer på hvordan beige hadde sett ut
fizn Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hvite eller grått, tenker på noe lignende den fargen Jørgen har på E21en.
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Vil ikke ha en farge noen andre har. Hvitt er egentlig uaktuelt, da det er mange som har det.. Grått, tjaa, men nei, litt for kjedelig kanskje.. Må ha noe eget
Jørgen Lie Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Da har jeg funnet farge jeg ønsker.. Lakkereren skulle sjekke i morgen om den lar seg gjøre. Regner med det skal gå bra
fizn Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Blir det noe sprek farge eller noe behagelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå