Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig å gjengi med bilder hvordan det blir, men satser på at det blir bra nok. Finpoleringen skal jeg ta helt til slutt når jeg har grovpolert alle :)

Bare si fra når du er tilgjengelig igjen det Jørgen, så satser vi på at poleringen er ferdig til da :) Får vel ta en titt på tønnene også etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med sånne tilbakemeldinger gutter :)

Er ikke en hobby jeg kommer til å slutte med så lenge jeg har interessen for skikkelige hjul. Kjenner at jeg får lyst til å iverksette planene om motorisert hjelpemiddel til dette nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var poleringen ferdig for denne gang :) Får vel oppdatere med noen bilder av felgene når de er ferdig lakkerte og monterte tenker jeg. Jørgen får helt sikkert til bedre bilder enn jeg med mitt rookie-kamera og suspekt innendørs belysning :wink:

Før:

z8g8io7ajpgyeurpz079.jpg

Ferdig pusset:

hos2v5asl2wjdqsi0ayv.jpg

Etter:

yb72b10537cfozrp22pu.jpg

lwnagrotdrryro0vqtz1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble utrolig rått!! =P~=P~

Gleder meg ikke mindre til å komme hjem fra sjøen nå, for å si det slik!!!!

Har også sittet og fundert mere på farge på senter i dag, men har kommet frem til at fargen jeg fant i første omgang fortsatt skal på hjul 8) Det ble bekreftet etter at jeg fikk se ringene her nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott arbeid.

Får jeg spør hvor lang tid du bruker ca fra start til slutt på en ring?:-

Har prøvd å ikke tenke så mye på akkurat dette, om du skjønner :wink:

Tar vel ikke for mye i om jeg sier noe i overkant av 5t effektiv jobbing pr. ring totalt. Men jeg holder på litt nå og da, og stresser overhodet ikke. Sitter jo der og pusser mens jeg slarver med resten av gjengen i verkstedet :) Skal jo være koselig å holde på med dette :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tar tid ja så lenge man gjør det manuelt, det skal være sikkert. Men det er fort glemt så snart man setter poleringsrondellen borti og ser resultatet :wink:

Står det noe om denne renoveringen i prosjekttråden din e30 tic? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist når jeg tok rs hjula så kjøpte jeg nye kanter så det er ikke så mye ifra den restaureringen selv om det også tok sin tid siden jeg glass blåste alle deler..

Skal se om jeg får lagt ut noen bilder i min tråd nå når jeg år kommet litt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tips til ka "poleringsprodukt" som er gode til og polere ringar?Brukte autosol på min første, men har lest at du ikkje syns det er så bra?

Eg fekk veldig bra resultat med 1200 våtslip, men trenger tips til ka som er best etter det..

1200 våtslip

DSC04573.jpg

Og autosol

DSC04575.jpg

DSC04582.jpg

Eg blei egentleg fornøgd, men det kan alltids bli bedre!:P Og då er du mannen og spør har eg forstått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...