e30 tic Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Ka dekk skal du ha bak? Et på minus siden og 10 toms bak....hmmmm
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Dekk blir 205.40 på 9,5" og 215.40 på 10" Skyldig ET er spiselig for min del Så får vi se hvordan de blir stående.. Kanskje det trengs spacere også!
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Får legge inn samme update her som i tråden min selv Da dukket det jaggu opp to nye ringer til OZ-hjula i posten i dag! Det blir nå nye spec`s på hjula, siden jeg fjerner 2,5" kantene, og monterer de gamle kantene bak foran. De blir da 3". Bak blir det nå 3,5" ringer. Dette vil gi følgende nye specs på OZ-hjula: Foran: 9,5x16" ET 8 Bak: 10x16" ET -4 Videre er tønner og senter kommet hjem for lakkering fra 635csi. Sentrene har jeg hatt en runde med malingsfjerner på, og tønner har jeg pusset ned, grunnet og lakkert nå i dag. De nye ringene som kom hadde klarlakk, så de fikk også en runde med malingsfjerner slik at de kan poleres opp kraftig Så litt bilder: Ny ring prøvd på senter Nykant med måling og E30meet medlemskort Påføring av malingsfjerner på senter Påført malingsfjerner på ytterring Grunnet alle tønner Lakkert tønner med lys grå (Klarlakk legges i morgen etter to strøk til med lakk)
G-RACING Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Ser veldig bra ut Gjorde lik jobb på mone Futura. Holder fortida på med et sett RS, og har i den forbindelse kjøpt Duxola malingsfjerner for å ta klarlakk og lakk på center-deksel. Men denne virker ekstremt dårleg. Smører eg på ytterrigen må den ligge over natta før lakken er løsna. Etter det eg huksa så var Duxola god sos i gamle dager. Då svei det godt om ein var så uheldig å fekk litt på huda, i motsetning til no, no er det så vidt det merkast. Er vel miljølover som har tatt knekken på den. Har du tips til god malingfjerner?
Jørgen Lie Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Ja, mange gode malingsfjernere er tatt ut av hyllene pga det miljøhysteriet.. Kjøp Chem sin!! Den jeg kjøpte nå sist.. Funker helt utmerket. Klarlakken på ringene jeg kjøpte prellet av etter noen få minutter.. Sentrene må jeg ta en runde til i alle fall, men der er det et godt lag med grunning, og et godt lag med hard lakk, så da må man da flere omganger. Smører tykt på, lar det virke i 30-45min, for så å spyle av med høytrykkspyler!
635csi Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Da får vi bare håpe at poleringsrondellene snart har tørket etter vask Jørgen Morsomt å kunne ta del i et sånt hårete prosjekt. Dette gleder jeg meg til å se ferdig montert på bil Og apropos Duxola, hvertfall ikke kjøp GEL! Den vanlige "nye" utgaven fungerer bra nok den, men som Jørgen sier så kan man heller går for Chem.
PenguiN- Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 635csi, har ikke noe gromt i 18/19 til m3'n som jeg kanskje kan kjøpe? Må være i mannlige dimmensjoner! Pm om hva du Evt. Har! mye godt utført arbeid her!
635csi Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 635csi, har ikke noe gromt i 18/19 til m3'n som jeg kanskje kan kjøpe? Må være i mannlige dimmensjoner! Pm om hva du Evt. Har! mye godt utført arbeid her! Har desverre ikke noe så stort nei, hvertfall ikke som skal selges. Hamann-felgene mine er nok hellige Er jo noen sett med skrudde heftige hjul til salgs her på forumet, med dertil pris da naturligvis
G-RACING Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Ja, mange gode malingsfjernere er tatt ut av hyllene pga det miljøhysteriet.. Kjøp Chem sin!! Den jeg kjøpte nå sist.. Funker helt utmerket. Klarlakken på ringene jeg kjøpte prellet av etter noen få minutter.. Sentrene må jeg ta en runde til i alle fall, men der er det et godt lag med grunning, og et godt lag med hard lakk, så da må man da flere omganger. Smører tykt på, lar det virke i 30-45min, for så å spyle av med høytrykkspyler! Okei, trur eg har brukt Chem før, dog uten hell. Muleg eg skulle ha testa på nytt. Kor får man tak i den?
volvobrage Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Eg syns vertfall Chem malingsfjernaren funka veldig bra:)Du får kjøpt den på fargehandelen i Førde Grepstad:)
G-RACING Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Eg syns vertfall Chem malingsfjernaren funka veldig bra:)Du får kjøpt den på fargehandelen i Førde Grepstad:)[ Bilde ] Meget bra, fin mur i bakkant der
Jørgen Lie Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Her er fargen som kommer på sentrene Ferdig blandet og sentrene er levert lakkerer i dag
635csi Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Blir jo opp til fantasien å forestille seg hvordan det blir om man rører rundt den fargekominasjonen der. Tømt alle restene som stod i hylla eller?
hylle Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 [ Bilde ]Her er fargen som kommer på sentrene Ferdig blandet og sentrene er levert lakkerer i dag Rosa????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå