Gå til innhold

Felgrenovasjon: *19" Varrstoen ES6*


635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Da er nylakkerte senter, tønner, nye bolter og ringer kommet på plass i verkstedet igjen, så vi får se om det ikke skjer ting her i løpet av helga :)

Jørgen skal selv få publisere bilder når han føler det er på tide :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her skjer det ikke noe spennende før tidligst i morgen, da jeg har vært opptatt så langt denne uka :)

Nylakkerte senter og tønner er som nevnt i hus, nye bolter m/muttere og monteringsverktøy ligger klare, silikon og tetningsmasse likeså. Og ikke minst, ringene er helt ferdig polerte :wink:

Håper å få noen til å hjelpe meg litt med monteringen, da det kan være greit med en ekstra hånd ved f.eks. momenttrekking :)

Kameraet er fullt av bilder, men blir litt for dumt å publisere noe ennå føler jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter i spenning her ! :)

Det gjør jeg også! Kribler etter og komme hjem på fri neste uke og til 635csi for inspeksjon og henting av de fire godbitene ;)

10" -4? Da er det bare å dra frem valsa! :D

Næsj, har lagt inn bretten på hjulbuen bak, det holder nok..;) Skal ikke allverden med dekk på, så tenker det skal bli OK med plass (håper jeg).. :oops:

SYYKT :o

Er jo så hard konkuranse på felgfronten i år, at noe måtte gjøres :lol: Håper det blir perfect fit, og at fargen på sentre smeller godt sammen med rødfargen :)

Det blir i alle fall kant som er OK ++++ på bakhjula med tanke på at de bare er 16".. Måtte jo prøve de sammen med tønne og senter når jeg fikk henta sentrene når de var nylakkerte, så har en hvis pekepinn på hvordan det blir ;)=P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...