Jørgen Lie Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Den blir nok å se der ja slik det ligger an nå Etter denne felgoppussingen, så stemmer jeg for et rettelig skippertak på 635`n din! Den fortjener virkelig og bli startet på nå)
635csi Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Huff, måtte du minne meg på den ja Har fortjent mye mere omsorg enn den har fått de siste årene ja, så om jeg får kontroll på de andre bilene jeg har så står nok E24`n for tur Evt. sende den til Polen da, det hadde nok vært enklest
635csi Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Gikk meg plutselig på disse i verkstedet her en dag: 8 og 9x17" Gotti Hurtigprosjekt, dvs. polere uten deling eller fjerning av bolter, ei heller pussing. Etter noen timer med grovpolering og finpolering ble de hvertfall blankere. Blir vel å se på en hårete E21 etterhvert vil jeg tro Etter litt vask: Etter 2 runder med grovpolering og 1 med finpolering: Alle sammen ferdig:
Jørgen-A Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Takk for bra og meget raskt utført jobb! og di ble veldig bra tatt i betraktning att jeg ikke gidda ta ut boltene hehe:) skal få på no dekk nå og se om det går og spinne med disse og:)
635csi Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Helt greit med ett og annet hurtigprosjektet innimellom Gleder meg til å se dem ferdig montert på bil. Og det å spinne virker ikke som er noe problem der i gården Kanskje ikke så mange som har Gotti som "herjehjul" forresten
Larsinnj Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Jeg egnet meg meget dårlig til å sitte bak rattet på en bil i dag, så ble ikke til at jeg tok turen utover. Har forholdsvis ny telefon også, så fikk ikke sagt fra da jeg har mistet nummeret ditt! Du må lage deg facebook vettu, så du kan kontaktes utenom telefon. Fikk du testet ut de slipegreiene? Litt OT her nå
635csi Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Flere av gjengen som ikke har egnet seg bak rattet i en bil i dag også vil jeg tro? Hehe Fjes/fjasbok tror jeg ikke jeg har tid til, men jeg skal sende deg en sms så får du nummeret mitt igjen Den sliperondellen jeg snakka om er denne, kjøpt på Jula: Korning 150/180, men jeg gikk direkte over til å tørrslipe med 400 etter å ha brukt denne. Verd et forsøk hvertfall, for det jeg fikk se i går tror jeg ikke jeg har giddet å tatt manuelt for å si det sånn (Takk for inspeksjonsrunden forresten )
Larsinnj Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Var nokk det ja. Fytti h.... som det så ut her i morges.. Var ferdig å vaske i 7-8 tiden, og måtte gå med sko inne til jeg hadde vaska! Nei, mistet litt motet når jeg dreiv å pussa på det der ja! Får vel kjøpe en slik sikkert. Kan jo hende jeg kjører meg en tur etter neste helg en gang, om du skal holde på i garasjen. Ingen problem du. Er et godt stykke som gjenstår før det er som jeg vil ha det, men stresser ikke.
635csi Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Blir vel bedre når du kan arrangere fest i eget verksted etterhvert? Slipper å grise til bolighuset Bare stikk innom når det passer det. Er stort sett i området, og bor jo bare 2 min unna verkstedet. Ta gjerne med en felg om du ikke rekker å teste en sånn pusserondell selv først Kommer til å fortsette litt med OZ`ene innimellom når jeg får tid. Står igjen finpuss på 3 ringer, samt polering. Denne uka er jeg så heldig at jeg skal på HV-øvelse, så det er ikke sikkert jeg rekker så mye annet
635csi Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Har hatt et lite hurtigprosjekt innom verkstedet. En kompis sine 18" ACS som trengte en liten shine. Jeg ville egentlig ha delt dem og tatt siste finpuss, da det vises en del langsgående riper etter forrige renovansjon. Men det får heller vente til senere, da felgene skal brukes rimelig snart Måtte demontere et dekk og legge ny fuge på innsiden da det lekket luft mellom delene/boltene. Skjønner at dette lekker luft: Ny fuge med Tec7: Etter en runde med grovpolering og en med finpolering:
knoskar Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Ser utrolig bra ut som vanlig! Skal snart sette kloa i noen 3delte hjul selv! 2 delte sa 18"?
knoskar Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 3 delt, siden det er skjøt mellom kant og tønne. Lære noko nytt kvardag E vell type 2, som e 2 delt i 18"?
635csi Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Disse er 3-delte ja, noe jeg også mener at type 2 er i 18". Hvertfall i følge et kjapt google-søk som tydelig viser skjøt mellom tønne og kant på dem også Liker uansett type 1 best jeg
knoskar Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 Disse er 3-delte ja, noe jeg også mener at type 2 er i 18". Hvertfall i følge et kjapt google-søk som tydelig viser skjøt mellom tønne og kant på dem også Liker uansett type 1 best jeg Så noe på et amerikansk forum, som mente på att type 2 kom som 2delt Mulig han tar feil da ! Type 1, er helt klart finest Har du noen 17" 35hulls oz ringer liggende du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå