gunnar328 Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 Korleis trur du er beste måten for meg å gå frem for og få fin glans i dem igjen? Pusse d helt ned og ta oppigjen glansen? Har ikke alt av utstyr og hjelpe meg med Sent from my iPhone using Tapatalk
gunnar328 Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 Korleis trur du er beste måten for meg å gå frem for og få fin glans i dem igjen? Pusse d helt ned og ta oppigjen glansen? Har ikke alt av utstyr og hjelpe meg med Sent from my iPhone using Tapatalk
635csi Skrevet April 13, 2015 Forfatter Skrevet April 13, 2015 Malingsfjerner - pusse bort irr - våtslipe og polere etter oppskrift som tidligere er nevnt i tråden. Har man ikke utstyr må man skaffe om man i det hele tatt skal få gjort noe med overflaten
gunnar328 Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 Da er d bare og sende bestilling til gasolin da tenker eg[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
gunnar328 Skrevet April 13, 2015 Skrevet April 13, 2015 Malingsfjerneren dem hadde på butikken her var ikke brukendes, så har slip og fått bort all irr og klarlakk på en felg og sålangt ser d bra ut , har bestilt av gasolin det som du har brukt, dem hadde også ein forsegling som ein kunne bruke , har du noen erfaringer med ka som er bra og bruke og forsegle med når ein har fått d ønska resultatet? Sent from my iPhone using Tapatalk
635csi Skrevet April 14, 2015 Forfatter Skrevet April 14, 2015 Avslutter med Meguiars Metal Polish og evt. et lag med Swissvax Autobahn Har et sett med 18" RH (Schnitzer) jeg holder på med akkurat nå. Skal prøve å huske å legge ut bilder her etterhvert som det skjer noe interessant. De er allerede demontert og grovpusset, så i går fikk jeg kobla opp pussemaskina og våtslipt ene ringen som en test. Skal få tatt resten i kveld går jeg ut i fra
gunnar328 Skrevet April 16, 2015 Skrevet April 16, 2015 . Ble bra til slott Sent from my iPhone using Tapatalk
gunnar328 Skrevet April 16, 2015 Skrevet April 16, 2015 ein før og ein etter bruk av pastaen til gasolin takk for inspirasjon og god oppskrift i tråden her Sent from my iPhone using Tapatalk
635csi Skrevet April 17, 2015 Forfatter Skrevet April 17, 2015 Bra at tråden kan komme til nytte Ser ut som du har fått til et bra resultat her
635csi Skrevet April 17, 2015 Forfatter Skrevet April 17, 2015 En liten smakebit fra prosjektet jeg holder på med nå: 8,5 og 10"x18" RH (Schnitzer) Da felgene ankom verkstedet var de ikke noe lekkert syn. Vet ikke om ordet "grav-irr" er et norsk ord på samme måte som gravrust, men det er hvertfall det nærmeste jeg kommer korrekt sammenligning når det gjelder tilstand Demontere bolter og pusse med grovkornet sliperondell: Etter våtsliping 320-400-600-800-1000: Dårlig bilde av grovpolerte felger: Gjenstår grovpolering av en felg, samt finpolering og montering. Kommer med oppdatering igjen når felgene er ferdige santho96 og Skulebollen reagerte på dette 2
knoskar Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Strøkent as always ! har vell ikke noen oz skruer og muttere på lur?
knoskar Skrevet April 17, 2015 Skrevet April 17, 2015 Strøkent as always ! har vell ikke noen oz skruer og muttere på lur?
635csi Skrevet April 18, 2015 Forfatter Skrevet April 18, 2015 (endret) Har ikke helt oversikt over hva jeg har liggende av skruer og bolter, men jeg vet om en som muligens har Mange du skulle hatt evt.? Fikk grovpolert siste ringen nå i dag, og så har jeg finpolert alle, tilogmed den nye da jeg ikke var helt imponert over finishen Skal prøve å få montert sammen felgene i morgen Gammel og ny ring: Årsak til bytte av ring: Klare for montering: Endret April 18, 2015 av 635csi
Thomas N Skrevet April 18, 2015 Skrevet April 18, 2015 Kjenner spenningen stiger for og få montert Kw v2 og disse på m5`n nå ja !!! Litt av en jobb ,men fy faan det blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå