TheBirg Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Vel, den fungerte ikke på min, har byttet idag, og kjørt diagnose og slettet feilmelding. Den virker fortsatt ikke. Jeg prøvde og kjøpe en brukt sensor fra GS. Kan det være tilfelle at jeg har fått en defekt sensor også ? Eller er det annet jeg burde sjekke ?
hillmar Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Hos meg var problemet at "braketten" som er limt i ruta hadde begynt å slippe. Jeg ga ruta et kakk og bytta den på ruteforsikringa. Etter det var alt velstand...
Yngvejos Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Hos meg var problemet at "braketten" som er limt i ruta hadde begynt å slippe. Jeg ga ruta et kakk og bytta den på ruteforsikringa. Etter det var alt velstand... Er det rart at forsikring er dyrt?
TheBirg Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Regnsensor, ikke forsikkringer Min er ikke løsnet fra ruten.
hauken Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 På min var de et rele som måtte skiftes,men de hadde du vell sett på diagnose?
TheBirg Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Det har ikke kommet opp på diagnose. Snakker vi vanlig visker-rele her eller er det et eget for regnsensorfunksjon ? Visker-rele er nytt. Brunt høyt et under høyre pollenfilterboks.
TheBirg Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Den prisen hadde jeg klaget på. Jeg kjøpte releet hos GS for 217,- Og det tok 5 min å skifte. Men tilbake til regnsensoren min
hillmar Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Siden det er så stor prisforskjell så slår det meg at dere ikke snakker om samme delen...
Bjørner Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 På e39 fungerer ikke rengsensore lengre. Modulen svarer ikke i carsoft heller, mulig det er noe dill med carsoft. I allefall fungerer den ikke, og er nylig limt til ruta, så det er ikke et. Så rop ut hvis dere finner ut om det er releler ol.
Bjørner Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Gjore et kjapt google søk på engelsk forum, http://www.bimmerboard.com/forums/posts/247858
TheBirg Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Fannt ikke så mye matnyttig i linken din Bjørner, dessverre.
Boss Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Når min droppet ut, fikk jeg byttet releet. Husker ikke hva det kostet. Da jeg hadde service samtidig. Men funket fint etter det
hauken Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Den prisen hadde jeg klaget på.Jeg kjøpte releet hos GS for 217,- Og det tok 5 min å skifte. Men tilbake til regnsensoren min Nå må du huske på at skal du innom et bmw verksted så er minimumspris 1000kr,så da er vell prisen sånn ca ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå