Ess Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Jeg lurer litt på hvilke lydpakker E46 ble levert med, og forskjellen mellom dem. Så, kan noen gi meg litt informasjon? Vil gjerne høre litt om lydkvalitet, og så videre. I tillegg har jeg et par andre spørsmål: - Er det mulig å ettermontere CD-skifter i de bilene som ble levert med CD-spiller? - Finnes det en enkel og billig måte for å bygge om fra kassett til CD? Jeg ønsker ikke en uoriginal, ettermontert spiller. Det ser jævlig stygt ut uansett bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Ble vel levert med enten vanlige høytalere (4 høytalere og 2 diskant?) eller harman/kardon pakka med 10 høytalere og sub. Fullt mulig og ettermontere cd-skifter. Veldig enkelt å bygge om fra kassett til cd. Bare og bytte ut spilleren. Kjøp en brukt orginal cd-spiller her eller på finn. Da er det bare å hive ut kassettspilleren og sette inn cdspilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 PS. Har en orginal BMW business cd spiller til salgs. Er ikke sikker på hva jeg kan ta for den så kom med et bud som er fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Er det store forskjeller når det gjelder lydkvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Jeg vet ikke hvordan lydkvaliteten er på de forskjellige spillerene til BMW,men jeg kan bekrefte at det ble mye bedre med en Alpine CDA8887R spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Ble vel levert med enten vanlige høytalere (4 høytalere og 2 diskant?) eller harman/kardon pakka med 10 høytalere og sub. Dette er ikke helt riktig. Man fikk: - Standard - 2 fulltone + 2 mellomtone/bass + 2 diskanter. - HiFi Soundsystem - 4 mellomtone/bass + 4 diskanter + egen forsterker. - Hifi Soundsystem Pro - Harman/Kardon 4 mellomtone/bass + 6 diskanter + 1 sub + egen forsterker. Hvilken som er best regner jeg med du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 hmm, de høytalerne jeg har i bilen nå er jo 10 år gamle, får jeg samme harmankardon høytalere enda? Selvfølgelig er jo høytalerene bedre lyd i nå enn for 10 år siden=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå