paukri Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 da har jeg solgt 528'en og i handla meg en 540.... med på kjøpet fikk jeg masse feil.. hehe.. men alt lar seg jo ordne og så lenge motor og drivverk er bra er det jo ikke så galt... det meste anna kan jeg fikse selv... bilen er Cosmos svart og har stort sett det meste av utstyr. navi prof, elektriske comfort stoler med minne, el rullgardin i bakruta, soltak, klima osv... planer for bilen.. få fiksa alt som skal fikses, full m-optikk(speil, fangere leppa på bakluka...) lakkering, få skifta ut navi'en til mkIV og 16:9 skjerm og sikkert en del mere som jeg ikke kommer på her og nå... legger ut ett par bilder her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Pen bil, liker svart på E39! Klarer forresten ikke helt å bestemme meg for hvilken farge min E39 skal få til våren :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 nydelig bil, vil og ha sånn bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Var sykt pen den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 ja bilen er ikke gal og den har absolutt potensiale til å bli veldig bra... men det er foreløpig ganske mye plukk på den... første eier monterte m-fanger på den, men gadd ikke koble til lykte spylerene... og fjerna like godt alle spyle pumpene så jeg har ikke noe fungerene spyler system til vinduet.. litt tungvindt i disse tider... men skal nok få alt på stell etterhvert... den går veldig godt i hvertfall!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Pen bil, liker svart på E39! Klarer forresten ikke helt å bestemme meg for hvilken farge min E39 skal få til våren :S enten svart eller hvit... hvit er veldig fint med full m-optikk... hva slags e39 har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Denner var heftig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 denne var fin ja =) må si jeg savner min egen... anbefaler deg å bytte ut eksosen.. jeg synes ikke det høres så veldig mye ut som 8'r med den orginale =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 denne var fin ja =) må si jeg savner min egen... anbefaler deg å bytte ut eksosen.. jeg synes ikke det høres så veldig mye ut som 8'r med den orginale =) jeg har planer om det... lurte på fjerne katalysatorene og legge 3" rør frem til bakpotte så muligens sette på 4 ende rør... men jeg for se hva som skjer... har en del små fiks på den før jeg begynner på eksosen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 denne var fin ja =) må si jeg savner min egen... anbefaler deg å bytte ut eksosen.. jeg synes ikke det høres så veldig mye ut som 8'r med den orginale =) jeg har planer om det... lurte på fjerne katalysatorene og legge 3" rør frem til bakpotte så muligens sette på 4 ende rør... men jeg for se hva som skjer... har en del små fiks på den før jeg begynner på eksosen.. etter kat'n så er det en Y-forgrening, derfra og bak hadde jeg 3" med simons 2,5" liten potte bak og 4" stuss, det blei heeeelt rå lyd, så anbefales... alt kjøpte jeg på biltema, men det blei bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 hadde tenkt å gjøre det samme... biltema... bortsett fra bakerste delen.. da hadde jeg tenkt å kjøpe no kjent noe.. men for se hva det blir... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Pen bil, bra planer! Svart E39 med M-plast er nice! BBS RC felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 29, 2009 Forfatter Share Skrevet November 29, 2009 Pen bil, bra planer! Svart E39 med M-plast er nice! BBS RC felger? de som er på bildene? jeg vet ikke helt.. de sto på bilen når jeg kjøpte den.. ganske mye skade på de så jeg for se hva jeg gjør med de... men ja tror det er det de heter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 29, 2009 Share Skrevet November 29, 2009 Full M5-optikk ( minus emblem) hadde virkelig gjort seg på denne Gratulerer med herlig bil, og ja det er BBS RC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå