Nikonian Skrevet November 30, 2009 Skrevet November 30, 2009 Går snart til innkjøp av en e91 320d msport 163hk. Har noen spørsmål ang. tuning til denne utgaven. Ser at ytelsene fra TsRacings OBD programvare, så og si er lik som Hartges chip. Er det noen her inne som har noen erfaring rundt disse? Til opplysning så er valget enkelt iom. at Hartges versjon ligger på latterlige 23000,- såvidt jeg vet. Og oppdateringen hos TsRacing ligger på 7500,-. Sachs sin racingclutch som tåler 570NM burde hvertfall holde, for de ekstra NM vil vel gjøre at clutchen kneler relativt kjapt. Om noen har noe utfyllende rundt tuning generellt for denne modellen så setter jeg stor pris på svar! http://www.tsracing.no/bmw.htm
Otis Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Jeg personlig tror at det er helt kurant å chippe motoren din. Det er veldig mange her inne som har chippet sine biler, men som kanskje ikke sier det så ofte.
arild Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 hei har du sett de boksene te ca 4000 og oppover der er flere firma som holde på , kcr ,dieseltuning osv. eg har ikke prøvd noen, muli ts sin er veldig bra lykke te
Fekzen Skrevet Desember 1, 2009 Skrevet Desember 1, 2009 Av mina erfarenheter tycker jag att chipning alltid blir bättre än "boxar" förutsatt att man använder ett chip som är rätt programmerat och utfört av någon som har koll. Vad gäller chipning via OBD eller genom att man löder ur och i ett chip, eller HUR man sätter i själva förändringarna i programmet anser jag inte spelar någon roll alls. Är man bra på att löda så är det vilket som, blir samma resultat iallafall! Det är mina tips. Mvh//A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå