Riviera Skrevet Desember 18, 2009 Skrevet Desember 18, 2009 som min sønn skrev til deg på PM, var jeg i Oslo ca 3 km fra deg og ville vel kjøpt de. Ingen tok tlf vi fikk, så da dro jeg hjem
fjellmo Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 var det et 908nr du ringte fra? var på jobb da, så hadde ikke mulighet til å ta den. når jeg var ferdig var det vel for sent å ringe tilbake.. beklager dette
Riviera Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 OK, hold meg gjerne oppdatert om salg...gidder ikke å kjøre Oslo akkurat nå med det første
krutte-39 Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 er det behov for noe slags "spesial" bolter til dette? siden det er en "ombygging" av boltsirkelen på spacer? eg veit ikkje heilt korleis dette fungerer. Følger boltene i såfall med?
fjellmo Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Skrevet Desember 31, 2009 hej. bolter og spacere følger med.Du bruker de orginale boltene til å feste spacerne med, så følger det med egne bolter som skal feste felgene i spacerne. Men har egentlig bestemt meg for å ikke selge felga nå, siden det var bare for lave bud på felga, men lov å prøve seg Anyways godt nyttår;)
Saltkjelen Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 Hvordan er den generelle standarden på felgene til tros for noen merker? Har du bilder av dette? Kast/skjevheter i felgene? Hadde du TÜV papirer på felger/spacere? Hvordan er det med subbing?
fjellmo Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Hej. Har bestemt meg for å beholde felgene jeg.
fjellmo Skrevet April 15, 2011 Forfatter Skrevet April 15, 2011 Ny info. Begge bakdekkene trenger nye dekk. Er intr i bytte ikke mindre enn 18". Er heller ikke intr i å prate med folk som skal prute seg i hjæl. Da får du kjøpe mindre felger Go helg
Hankook Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Hei. Om du skulle finne på og la dem gå for 4000 + frakt så kjøper jeg dem.
jonase46 Skrevet April 18, 2011 Skrevet April 18, 2011 noen som vet om det går å få byttet spacerene så man får de på en e46??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå