Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Da var endelig PDC prosjektet mitt ferdig :D Bilen har stått i garasjen noen uker nå, da jeg rett og slett ikke har hatt tid til å holde på så mye med den.

Men i går fikk jeg innstallert ledningsnettet til sensorene, og i dag monterte jeg på de nye støtfanger listene :)

Noen bilder av ferdig resultat:

psagoq656m8o63hgzo7z.jpg

m2g0bhtsqko0rnit74ho.jpg

w6zvlnntbfe0gzgx5qbd.jpg

xpudl3rqao1tq5c73egr.jpg

mus87tesk807xmmyj2m9.jpg

Så da er det klart for neste prosjekt! Hehe :P

Utover høsten og vinteren har jeg tenkt å begynne så smått med bilstereo/multimedia anlegg.

Men jeg får se hva det blir til. Har allerede gjort meg opp noen formeninger om hva jeg har lyst til å gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel gjennomført prosjekt! Da er det bare å kjøre til det piper, hehe :wink:

Kjækt å ha sjø :D:wink: Slipper å rygge på dekkstabelen innerst i garasjen nå :lol: Piper når jeg kommer for nærme :P

Du mangler eksos. :-P

Ja det har du helt rett i. Men det blir :) Mest sansynlig til våren. Hadde egentlig bestemt meg for Eisenmann med 4x83mm stusser, men er litt mere usikker nå. Prisen som kommer til å avgjøre tror jeg.

Har 3 anlegg jeg vurderer: Supersport 4x74mm hos GS til 6500kr kampanjepris, Eisenmann 4x83mm 13000 -15000kr og Fox 4x90mm til ca. 9000kr (fra tyskland).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med vel gjennomført opperasjon :D blir fett når du får på eksos på den ass!

du har ikke noen tips til feste av alpinaleppa forresten? lim? kommer oppdate på min snart :)

Brukte bare lim jeg. Casco superfix er tingen :lol:

Har du fått lakka alpinaspoileren din nå da? Prøvemontert?

Gleder meg til å få på ny eksos til våren ja, må få litt mer lyd:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, leppa og bakfangeren står på innlandet til lakking no :D de skal trimme til utsparinga til eksosen for å få symmetri også. får den kanskje igjen i morra. fikk prøvemontert den ja, måtte file ned litt i hjørnene, men fortsatt litt trang. håper jeg får den på uten at lakken haggler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passformen på min er helt 100% men den er orginal. ville limt med tech-7 eller noe. en lim klatt på hver av de tuppene som stikker inn i rillene i fangeren. og skruer i hjulbuene.

ca som forklart her. bortsett fra det han sier fra 1:14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...