Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

de lyktene der hadde jo passet perfekt til bilen :D har originalt xeon ja. men er vell bare å kjøpe et ettermonteringskit å sette inn? om det er motorer i lyktene osv da.. .

tror ikke facelift blir første prioritet. blir kanalskjørt og senk først iaff :D

så noen på bimmerforums som hadde montert sotfilm på sine lykter. originale facelift lykter. så meget bra ut

5b04h827zc25lp3z3ewy.jpg

i6gb8nvkpkzzatqr6g0e.jpg

boecmpbf0l020ro1mwrc.jpg

Så bra ut med film på lyktene også.

Kom over disse lyktene på ebay her en dag sjø, da jeg satt å surfa litt. Tenkte de hadde passa veldig bra til bilen din :) Kanalskjørt og senk er heller ikke dumme oppgraderinger nei :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med godkjent bil da :P var en smal sak siden det gikk så fort tipper jeg?

bare rop ang speila ;)

Ja det gikk greit å få fiksa både bensinlekasjen og oljelekasjen. Skifta bensinfilter med slanger og monterte ny pakning på den nederste bunnpanna. Så det ble et oljeskift og med det samme naturligvis.

Hvorfor tenker du å sette på de originale igjen da? Kler jo bilen din bra med de M5 speilene. Hva kommer du til å selge de for da?

Jeg synes speila er stilige men.. Det er noe som ikke stemmer. Hmm..

Formen på speilene stemmer ikke overens med linjene på resten av bilen har jeg kommet frem til. De passer kansje bedre på mørke biler tror jeg. Prøver å få mest mulig original Alpina look på bilen (selv om ikke alle delene er originalt alpina :P ) og da passer ikke m5 speila inn helt.

Vurderer å kjøpe et kit på ebay med originale autofold speil og tilhørende moduler til førerside og pasasjerside, for deretter å beholde speila selv og selge modulene sammen med m5 speila. Det blir da et sett til ettermontering for di som ikke har autofold.

Tenkte da å evt. selge alt for ca 3000 inkl. frakt, men er åpen for bud :wink:

Hvor fikk du kjøpt m5 speil i første omgang? Har letet på ebay men har ikke funnet noe som helst =/

Speila kjøpte jeg på ebay av en selger som kaller seg kensu903.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...