Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen er gjennomført lekker! Perfekt fargekombinasjon, må si det igjen. Prikken over i en ville vært shadowline, litt lavere og svak toning av vinduene helt frem :)

Takker :D

Toning av rutene blir etter hvert. Tenker det blir med en blåtone eller noe. Har faktisk tenkt på shadowline, men det blir fort dyrt om man skal bytte alle listene. Alternativet er å lakke listene da . Men foreløpig blir den værende med krom listene. Syns egentlig 7-erne passer best m litt bling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å komme til krifast til 10:30! kan du ikke sende på ei melding når du drar da?

(da må jeg finne meg en vaskestasjon en plass ass: P )

syns bilen din klær krommen meget bra jeg. selv har jeg vurdert å ha shadowline på toppen av vinduene, slik at man kun har de linjene som går horisontalt på bilen. tror det kunnet blitt fint.

finnes det forresten blanke shadowline lister til e38?! han heg solgte baksetene fra touringen til hadde det, synes det så meget bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke shadowline! :)

7ern fortjener chromelister rundt vinduene og på dør/fanger-listene rundt hele. :-)

heheh :P skapte mye greier den shadowlinen :Pjeg liker det, selvom absolutt orientblå med sandbeige er meget pent sammen med chrome listene, men for min del liker jeg kontrasten det skaper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal prøve å komme til krifast til 10:30! kan du ikke sende på ei melding når du drar da?

(da må jeg finne meg en vaskestasjon en plass ass: P )

syns bilen din klær krommen meget bra jeg. selv har jeg vurdert å ha shadowline på toppen av vinduene, slik at man kun har de linjene som går horisontalt på bilen. tror det kunnet blitt fint.

finnes det forresten blanke shadowline lister til e38?! han heg solgte baksetene fra touringen til hadde det, synes det så meget bra ut! :)

Skal sende deg mld. rett før jeg drar jeg.

Ang. shadowline, så finnes det i blank svart ja (glanzswartz) til e38 for listene over i rundt vinduene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lurer på en oppgradering på bilstereofronten og etter hvert:

3wa2ozny9dclt8lgqfpo.jpg

Dynavin spiller med etterligning av oem 16:9 navi. (Håper den blir litt mere lik originalversjonen da)

FEATURES

DVN-E39:201020126280.8

For BMW 5series 1996-2003

Compatiable with original SWC and HK system

Supports CD ,CD-R/RW ,MP3,WMA ,MPEG4 ,DIVX ,VCD ,SVCD ,JPEG

High-quality 7’’/16:9 LCD display with touchscreen (800x480 resolution)

Integrated 4*50 watts amplifier

Integrated iPod interface ( iPod control, select ipod song directly via touchscreen )

Integrated Bluetooth module , support A2DP ( Play music from mobile via car audio)

High sensitive external microphone

Integrated navigation system ,Windows CE 5.0 plateform. Support TMC

Multi-language menu

FM/AM tuner, RDS

Integrated Navigation system,Windows CE 5.0 plateform

Dual Zone function, listen music while watching GPS image

Integrated SD card reader & USB interface, support 4GB SD card

1xA/V input,2xvideo output,4xaudio output,1xsubwoofer output

Simple installation and No modifications to the vehicle or stereo installtion frame are needed only with this OEM headunit.DVN-E39 has been applyed for patent protection.

Kommer i salg i løpet av sommeren.

http://www.dynavin.com/products/product_dnv_e39.php

E46 versjonen:

zkpz9df099sfhd88eujl.jpg

dgc7a0fpd5j8aynskf2d.jpg

Denne finnes i salg allerede.

http://www.dhgate.com/bmw-7-series-e38- ... 628ce.html

Denne passer e38, men jeg er usikker på om den kan koples opp mot kjørecomputeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dhgate.com/bmw-7-series-e38- ... 628ce.html

Denne passer e38, men jeg er usikker på om den kan koples opp mot kjørecomputeren

Så interesant ut den der :) Men er litt skeptisk når det ikke er ordentlige bilder av den i annonsen.

Mange kjekke finesser da. Men har den touchscreen?

Ser ut som om den har touchscreen ja:

http://www.dhgate.com/new-arrivals-hot- ... 7648e.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det :D

Setene er utrolig gode å sitte i, så de vil jeg nok helst beholde selv, hehe :)

De ekstra cm. (14) er lagt til fra b-stolpen og bakover. Det betyr bedre bakseteplass.

Sidedørene bak er lagt til 14cm, mens forran er dørene lik standardversjonen av e38.

Det var også en synlig skjøt på kanalene under bakdørene på begge sider, noe som også kjennetegner L versjonene.

De har jeg dekket over med facelift sideskjørt nå da.

Den ekstra plassen bak er også veldig kjekk iom at jeg har et bakovervendt barnesete der også nå. :D Blir fremdeles god plass fremme og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil dette, så den på nært hold i Molde her tidligere :)

Har tenkt litt på de felgene dine, om du har undersøkt muligheten for å skaffe godkjenningspapir fra Alpina på disse? En kompis har kjøpt seg tilsvarende hjul, og er litt interessert i å få dem skrevet inn i vognkortet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pm sendt :)

Litt usikker på om det blir runde til Bud på noen av oss egentlig. Jeg for min del holder på å montere sammen motoren igjen, så jeg bør vel prioritere å få i stand bilen denne helga. Men vi får se, det er jo ikke lange biten å kjøre da i såfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...