Gå til innhold

740il e38 "Alpina" - Solgt


740AV
 Share

Anbefalte innlegg

Har du fått tak i original Hamann hekkskjørt? Eller er det kopi?

Har en kopi Hamann frontleppe som jeg skal montere etter hvert, men den har en elendig passform. Kunne tenkt meg originalvare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått tak i original Hamann hekkskjørt? Eller er det kopi?

Det er nok en glassfiberkopi ja. Kjøpte den på ebay selvsagt :D

Til ca. 1100kr inkl. frakt.

Passformen var grei nok den, eneste problemet var at jeg måtte presse den inn mot fangeren i øverkant på midten bak. Men med superfix lim, så ble det bra. Egentlig så var planen å kjøpe hamann hekkskjørt for å slippe skjære ut hull til eksos i originalfangern, men det måtte jeg gjøre alikevel da, hehe :) For Hamann skjørtet bygger ikke mere enn ca. 2cm lengre ned i forhold til original fangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg senkesettet mitt fra Lowtec i posten :D

Det er et sett med 2 fjører som skal monteres kun forran på bilen, og senker ca 35mm.

Nedturen var at det lokale verkstedet som jeg må benytte, iom at jeg da slipper å frakte bilen så langt, ikke hadde tid til å montere de før på august :(:cry:

Så da blir bilen stående i garasjen en stund fremover :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har du fått tak i original Hamann hekkskjørt? Eller er det kopi?

Det er nok en glassfiberkopi ja. Kjøpte den på ebay selvsagt :D

Til ca. 1100kr inkl. frakt.

Passformen var grei nok den, eneste problemet var at jeg måtte presse den inn mot fangeren i øverkant på midten bak. Men med superfix lim, så ble det bra. Egentlig så var planen å kjøpe hamann hekkskjørt for å slippe skjære ut hull til eksos i originalfangern, men det måtte jeg gjøre alikevel da, hehe :) For Hamann skjørtet bygger ikke mere enn ca. 2cm lengre ned i forhold til original fangeren.

Hamann hekkskjørtet frister meg også :P Og når passformen virket ganske grei på en glassfiberkopi så tror jeg nesten jeg slår til å bestiller meg det jeg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skjørtet fra en som kaller seg fly_bodykit på ebay.com. Det er en somlepung egentlig. Gikk en mnd. til jeg fikk tilsendt pakke fra han. Men første gangen sendte han feil spoiler, så jeg fikk en takspoiler i stedet. Men etter jeg sendte den i retur fikk jeg det jeg skulle ha etter 14dager. Fikk tilbakebetalt det jeg betalte i frakt og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skjørtet fra en som kaller seg fly_bodykit på ebay.com. Det er en somlepung egentlig. Gikk en mnd. til jeg fikk tilsendt pakke fra han. Men første gangen sendte han feil spoiler, så jeg fikk en takspoiler i stedet. Men etter jeg sendte den i retur fikk jeg det jeg skulle ha etter 14dager. Fikk tilbakebetalt det jeg betalte i frakt og sånn.

Eneste jeg fant fra han var Alpina leppa, har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom sjuer! Med de korrekte felgene også, Alpina classic er bare SÅ riktig til E38! Men jeg liker org speilene bedre, synes ikke M5 speila passer helt. Eisenmann og senk vil gjøre susen på bilen din, uten tvil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt sykt fin na bilen din! gjorde seg med bakfangeren og m5 speil ass! :D

Takk å takk! M5 speilene er nok kommet for å bli de ja :D Spekulerte lenge frem og tilbake om jeg skulle montere den hamann-spoileren, men så ble det til at jeg gjorde det alikevel. Ble ganske fornøyd med resultatet egentlig :D Mangler bare to skikkelige utblås no så.. 8)

Når kommer tråden om nybilen din da? Tror jeg må ta meg en tur og se på den en dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte skjørtet fra en som kaller seg fly_bodykit på ebay.com. Det er en somlepung egentlig. Gikk en mnd. til jeg fikk tilsendt pakke fra han. Men første gangen sendte han feil spoiler, så jeg fikk en takspoiler i stedet. Men etter jeg sendte den i retur fikk jeg det jeg skulle ha etter 14dager. Fikk tilbakebetalt det jeg betalte i frakt og sånn.

Eneste jeg fant fra han var Alpina leppa, har du en link?

Har prøvd og søkt jeg og nå, men finner ikke igjen salgsannonsen på ebay. Det sto at det var 3stk spoilere tilgjengelig da jeg kjøpte. Kansje han er utsolgt. Dukker vel opp igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt sykt fin na bilen din! gjorde seg med bakfangeren og m5 speil ass! :D

Takk å takk! M5 speilene er nok kommet for å bli de ja :D Spekulerte lenge frem og tilbake om jeg skulle montere den hamann-spoileren, men så ble det til at jeg gjorde det alikevel. Ble ganske fornøyd med resultatet egentlig :D Mangler bare to skikkelige utblås no så.. 8)

Når kommer tråden om nybilen din da? Tror jeg må ta meg en tur og se på den en dag :wink:

post kommer, må bare få vasket den skikkelig og tatt noen ordentlige bilder, har kun de i annonsen..

du må bare komma å se ja:D har feri, så bare å rop ut om du er i byen eller noe : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da var bilen endelig stablet på beina (hjula) igjen :D

Fikk montert Lowtec fjærene idag, og resultatet er jeg fornøyd med.

Nå er det sånn påsse høyde forran. Tenkte tidligere på om jeg skulle få justert den litt ned bake også, men jeg tror jeg lar det være. Blir uansett litt lavere bak når jeg skal bytte dekk bak fra 275/40 til 275/35.

Et par bilder:

y7mle63c3lze7x8d6ia6.jpg

bzp77c7a1r1jcjzsukg4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja de er kjekke di speila der. Er blitt en vanlig oppgradering for e38 disse da. Jeg måtte ha nye speil uansett jeg da siden det ene gamle hadde sprukket og hadde deffekt electrocrom og det andre hadde riper etter påkjørsel av garasje. Fungerte ikke powerfolden på de lenger heller.

Jeg kjøpte m5 speila på ebay til en bra pris. :D

Men når du kjøper slike speil..

Må man ikke da kjøpe releer og styre enhet for disse til en halv mill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...