wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Er litt usikker på usa-lys.. virker litt...uferdige...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Må nesten si meg enig. + At di hører til i et annet kontinent Men di var fine på di sorte e38'ene på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Us-lys er kult når de lyser om du skjønner....Men akkurat de "halv-oransje" så nesten for billige ut på en bil som din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Orange blinklys vil bli helt perfekt, men det forutsetter naturligvis at du kjører på med orange blinklys både på siden og bak også.. Du har fortsatt en helt vanvittig lekker og elegant bil.. Takker! Hmm.. oransje blink bake og på siden sier du..? Tror ikke det blir aktuelt å kjøpe nye baklykter igjen. Det koster jo litt. Vanskelig å få tak i ettermarkeds baklykter med oransje blink også. Finnes mange med hvit blink da. Kjøpe brukt vil jeg helst ikke. Kansje prøve med noe folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Er vel en ide å se etter oransje klarglass baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Ja, men jeg finner kun orignale( = dyrt) eller brukte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 hmm... Hakke du masse cash? Hehe nei ser "problemet" en strøken bil kan ikke ha brukte ripete lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Hehe Har vel råd til å kjøpe nye egentlig, men er ikke så lysten på å bruke 2500 -3000kr på dette når jeg er litt usikker på om det blir bra. Frontblinkerne kjøpte jeg for 200kr, det er litt mindre å ofre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 hehe... jeg synes det blir litt halvgjort med oransje foran og ikke på sidene og bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Er litt mot oransje blink egentlig. Vet det er veldig i skuddet for tiden, men personlig synes jeg det blir en "nedgradering" versus faceliftlyktene. bilen ser rett og slett eldre og kjipere ut. Også spørs det jo hvor godt det oransje kler blåfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Får se hvordan det blir i virkeligheten Fort gjort å bytte tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Takk! Har forresten laget en DIY på fotoboksvarsling til mk4 navigasjon: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=207350 2011/2012 cd kart til mk1, mk2, mk3 og mk4 selges: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=14&t=207697 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Det blir nok gromt med oransje blinkers, synes også US-blinkersene ser litt "uferdige" ut, tror din blir å kle hel-oransje best Slik som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 19, 2011 Forfatter Share Skrevet November 19, 2011 Fikk en sånn i posten i går: Oransje blink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå