740AV Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 hva jeg ikke vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Du er en vis mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 så bra ut det her, må få bytta dashbordet mitt selv snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Ja må få inn ny dash'n din du også Er litt skruing, men er egentlig en kosejobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 1stk. Ferdig dørside med sort chromeline høytalergrill og chrom låseknoppramme ( toppen på låseknoppen blir også chrom) Bare 3 dørsider igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Det ble da absolutt ikke ille det der! Jeg var litt redd for at sort høyttalergitter skulle gi en litt mere "ettermontert" look, men syntes det ble veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Takk for det Valget stod mellom beige/chrom høytalergrill og sort/chrom. Syntes det ble en fin kontrast med sort De var faktisk en del dyrere enn de beige også. Rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Awesome jobb med krom-detaljene! Jeg trodde krom rundt lås-knappene på dørene var standard på E38.... helt til jeg oppdaget at min fattig-versjon ikke hadde det. Forøvrig en herlig bil du har. Jeg vurderte å kjøpe den da den var til salgs, men slo det fra meg (av flere grunner). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Takk for det Det er bare biler med chromeline pakken som har disse chrom detaljene Ble forresten ferdig med en dørside til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Du må jo polere opp vinduslista di! *pirke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Jeg vet Må gjøre det på alle 4 dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Da var jeg ferdig med den 3. dørsida. Er med på auksjon på noen 750 b-stolpedeksel på ebay.de nå. Håper jeg vinner de for en rimelig penge Har også ordnet chrom ringer rundt nødblink og låseknapp i midtkonsoll Og rundt knappene på midtarmlenet På disse ble det brukt chromspray fra VHT kjøpt hos Gasoline.no. Resultatet ble greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Du står på, ser ut til at resultatet blir veldig bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå