Espen Aass Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Tenker du på 16:9 skjermen der forran? Ja. Den jeg tenkte på. Var ikke mye styr å montere dab i min. Nesten alt av koblinger er gjort i bagasjerommet ved navileseren. Ok. Har navi og cd-veksler der. Takker for svar. Mvh. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Ok. Du må nesten bare lete litt rundt om på finn.no eller ebay. Jeg kjøpte min på en privatauksjon på ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Ok. Du må nesten bare lete litt rundt om på finn.no eller ebay. Jeg kjøpte min på en privatauksjon på ebay.de Så det er en orginal BMW ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 er orginal bmw ja. er samme skjerm i E38, E39, og E53?(X5) rammen rundt spiller er forskjellig. jeg har e39 ramme på stor skjerm i min e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 er orginal bmw ja. er samme skjerm i E38, E39, og E53?(X5) rammen rundt spiller er forskjellig. jeg har e39 ramme på stor skjerm i min e38. Takk!Da ble jeg litt klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Vurderer å montere Angel eyes igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Har du vurdert "gule" istedefor veldig hvite? Altså samme farge som kom orginalt på E39. Jeg syns det så mye bedre ut enn hvite. Så mer orginalt ut. Syns hvite blir litt råne stil. Gammel bil med hvite lys / LED blir liksom litt feil syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Så lenge de ikke er blåe eller lilla, blir det sikkert veldig fint Men må selvfølgelig matche med de andre lysa på bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 De er 6000k led de AE jeg har bestilt, så en liten blåtone blir det vel kansje. Har bestilt 6000k xenonpærer til nærlysene og 6000k led til grøftelysene, så vi får se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 Gleder meg veldig! ) Du får bare sende linkene der du bestilte hvis det blir bra. 6000k liker jeg best selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Idag fikk jeg angel eyes fra ümnitza i posten. Jeg trodde de skulle passe rett på lyktene mine, noe de IKKE gjorde. Fant ut at det kun var ümnitzas dyrere AE's som paset rett inn. Sånn som Orion V2, V2,5 og V4. Men men.. jeg så raskt at det måtte litt tilpassingsarbeid til. Sånn så de ut når jeg fikk de (lånt bilde). Det gikk ikke an å korte ringene inn i toppen da kretsbanene til led'sene gikk helt opp. Så jeg måtte frese hull i kromringene i toppen for å få plass. Kuttet av "tverrbarren" i toppen av ringene Koblet de til PSU'en min for å teste. Lysene fra ringene ser ut som de flyter litt utover på bildene. I virkeligheten ser det mye bedre ut Skal prøve å få tatt noen bedre bilder etterhvert. Montert i lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Trodde du hadde kjøpt Amber jeg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Følte at det blei litt...."nettop kjøpt meg e46-harry"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 derfor la jeg mine umnitza ringer innenfor glasset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2015 Trodde du hadde kjøpt Amber jeg??Nei det ble 6000K, dessverre ser jeg i ettertid. Ville ikke ha "amber" for det blir for oransje, som det ligger i navnet. Led gir et veldi flatt lys og oransjefargen ville blitt seende ganke kunstig ut. Samme med gult. Hadde håpet på at 6000k ikke skulle være bli så blått. Har lysrør i garasjen på 6500k, de er Langt ifra så blå som dette. Lyset fra Biltema ringene jeg hadde før hadde en perfekt hvitfarge etter min mening og det er egentlig den looken jeg er ute etter igjen. Eneste at Biltema ringene gikk for mye inn mot midten på toppen. Følte at det blei litt...."nettop kjøpt meg e46-harry"...Nesten litt enig med deg.. men bare litt derfor la jeg mine umnitza ringer innenfor glasset...Om ringene bare såvidt passet forran innerglassene, så passer de iallefall ikke bak. Lyktene på facelift er en smule mindre enn på preface. Dessuten brytes lyset fra ringene opp hvis de plasseres bak og det blir enda mere diffust. Bilde tatt i dagslys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå