Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Cosworthmotoren fra en 4x4? Isåfall har den en 200 blokk og tåler masse. 400hk skal nok gå fint med en 205 blokk også (2wd) Tenkt på mer trim? Og finnes mange firmaer med kompetanse og har masse deler til disse motorene, så det er heller ingen problem ;) Høres ut som et tøft prosjekt, og siden jeg aldri har sett det nedi en E28 så sier jeg: Go for it! :)

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er Cosworthmotoren fra en 4x4? Isåfall har den en 200 blokk og tåler masse. 400hk skal nok gå fint med en 205 blokk også (2wd) Tenkt på mer trim? Og finnes mange firmaer med kompetanse og har masse deler til disse motorene, så det er heller ingen problem ;) Høres ut som et tøft prosjekt, og siden jeg aldri har sett det nedi en E28 så sier jeg: Go for it! :)

Den jeg har på hånden er ferdig trimmet og er 402hk. Og den er kjørt på bane og var ikke noe probler der. Er egentlig bare å få den inn i bilen som er det problemet jeg tenker på. Må fundere litt på det tror jeg:)

Er litt tøft å gjøre noe nytt synest jeg, og det er ikke verre å bytte tilbake om det ikke blir bra. Ødelegger ikke noe teknisk på bilen å prøve.

Må prøvest i en e28 en slik motor også:)

Skrevet

sier bare en ting ang planen din... du blir skuffa.. veeeeldig skuffet... 2liters motor har ikke i nærheten av moment som en sekser har, også tåler de myyye mindre.

jeg ville hatt en orginal m30b34, event trimma den for de penga det koster å kjøpe en cossie motor. Og en org m535i holder følge med en orginal sierra cosw..

Skrevet

Er stilig med folk som prøver ut nye vegar. Høres ut som eit artig prosjekt. Om jobben blir gjort skikkelig skal det ikkje vera nåke problem med cosworth motor vs andre motorar. Stå på. ;)

Skrevet
sier bare en ting ang planen din... du blir skuffa.. veeeeldig skuffet... 2liters motor har ikke i nærheten av moment som en sekser har, også tåler de myyye mindre.

jeg ville hatt en orginal m30b34, event trimma den for de penga det koster å kjøpe en cossie motor. Og en org m535i holder følge med en orginal sierra cosw..

Det er godt mulig jeg blir skuffet og er helt ening med deg der, men som sakt så er det artig å prøve noe nytt. Er ikke det att jeg ikke vil ha en bmw motor. Er bare å selge den cossie motoren igjenn å kjøpe noe nytt etter det igjenn.. Er bare en lekebil(søndagsbil)

Skrevet
Er stilig med folk som prøver ut nye vegar. Høres ut som eit artig prosjekt. Om jobben blir gjort skikkelig skal det ikkje vera nåke problem med cosworth motor vs andre motorar. Stå på. ;)

Takker:)

Skrevet

He du klikka aldeles vinkel Aleksander?

Må kje skru sund na fine biln din :)

Maskina fra en viss blå cossie du he på hånda?

Men angående cossiemaskin i E30, Berildguttan uti innfjorda he jo allerede bygd en av dem, trur nesten den står der ute enda, men ska no kje sei d heilt sikkert.

Bilda av den nede på sida her:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... a&start=75

(Romsdaling e fin dialekt :) )

Skrevet
He du klikka aldeles vinkel Aleksander?

Må kje skru sund na fine biln din :)

Maskina fra en viss blå cossie du he på hånda?

Men angående cossiemaskin i E30, Berildguttan uti innfjorda he jo allerede bygd en av dem, trur nesten den står der ute enda, men ska no kje sei d heilt sikkert.

Bilda av den nede på sida her:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... a&start=75

(Romsdaling e fin dialekt :) )

I har klikka i sånn ca 120 grader;)(pluss minus)

Ska ikkje skru den sønn;) Berre eksprimentere litt..

Det har vel blitt bygd en e30 uti der ja... men ikkje i e28:)

Er vel mulig en blå cossie ja, men det er ikke sikkert enda...Er ikke fastslått noenting enda..Kjøpe meg en 518 motor å sette i;)

Skrevet
sorry ot men morty er det ikke cossie som er så bra a? fikk ikke no bedre enn ford før husker jeg du sa på skolen:P bmw var kebebtralle det:P

Liker begge bilene jeg:)

Skal Ikke ødelegge noen bil, men bare prøve ut litt...

Motor er selvfølgelig ikke til salgs morty:)

Skrevet

Ussa ;)

E30n ma cossie motor= skjærings, so der bli d bmw motor no! ;)

Å d he ikkje være bære bære å sette nedi, vertfall ikkje ska d bli bra au..

Bunnpanne måtte sveisast om, seff motorfeste å girkasse feste, spesial bygd mellomaksel..

Skrevet
sorry ot men morty er det ikke cossie som er så bra a? fikk ikke no bedre enn ford før husker jeg du sa på skolen:P bmw var kebebtralle det:P

aldri sagt att cosworth er bra greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...