FTE Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Er Cosworthmotoren fra en 4x4? Isåfall har den en 200 blokk og tåler masse. 400hk skal nok gå fint med en 205 blokk også (2wd) Tenkt på mer trim? Og finnes mange firmaer med kompetanse og har masse deler til disse motorene, så det er heller ingen problem Høres ut som et tøft prosjekt, og siden jeg aldri har sett det nedi en E28 så sier jeg: Go for it!
aslex Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Er Cosworthmotoren fra en 4x4? Isåfall har den en 200 blokk og tåler masse. 400hk skal nok gå fint med en 205 blokk også (2wd) Tenkt på mer trim? Og finnes mange firmaer med kompetanse og har masse deler til disse motorene, så det er heller ingen problem Høres ut som et tøft prosjekt, og siden jeg aldri har sett det nedi en E28 så sier jeg: Go for it! Den jeg har på hånden er ferdig trimmet og er 402hk. Og den er kjørt på bane og var ikke noe probler der. Er egentlig bare å få den inn i bilen som er det problemet jeg tenker på. Må fundere litt på det tror jeg:) Er litt tøft å gjøre noe nytt synest jeg, og det er ikke verre å bytte tilbake om det ikke blir bra. Ødelegger ikke noe teknisk på bilen å prøve. Må prøvest i en e28 en slik motor også
Morty999 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 sier bare en ting ang planen din... du blir skuffa.. veeeeldig skuffet... 2liters motor har ikke i nærheten av moment som en sekser har, også tåler de myyye mindre. jeg ville hatt en orginal m30b34, event trimma den for de penga det koster å kjøpe en cossie motor. Og en org m535i holder følge med en orginal sierra cosw..
Bergen_ Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Er stilig med folk som prøver ut nye vegar. Høres ut som eit artig prosjekt. Om jobben blir gjort skikkelig skal det ikkje vera nåke problem med cosworth motor vs andre motorar. Stå på.
aslex Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 sier bare en ting ang planen din... du blir skuffa.. veeeeldig skuffet... 2liters motor har ikke i nærheten av moment som en sekser har, også tåler de myyye mindre.jeg ville hatt en orginal m30b34, event trimma den for de penga det koster å kjøpe en cossie motor. Og en org m535i holder følge med en orginal sierra cosw.. Det er godt mulig jeg blir skuffet og er helt ening med deg der, men som sakt så er det artig å prøve noe nytt. Er ikke det att jeg ikke vil ha en bmw motor. Er bare å selge den cossie motoren igjenn å kjøpe noe nytt etter det igjenn.. Er bare en lekebil(søndagsbil)
aslex Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Er stilig med folk som prøver ut nye vegar. Høres ut som eit artig prosjekt. Om jobben blir gjort skikkelig skal det ikkje vera nåke problem med cosworth motor vs andre motorar. Stå på. Takker:)
aslex Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Noen bilder av når jeg ska ha ut motoren:)
Morty999 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 ødelegge en m535i med cossie motor????? er du helt sinnsyyk?? huff.. jaja. selge org motorn ?
deerepower Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 sorry ot men morty er det ikke cossie som er så bra a? fikk ikke no bedre enn ford før husker jeg du sa på skolen:P bmw var kebebtralle det:P
knut_olestad Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 He du klikka aldeles vinkel Aleksander? Må kje skru sund na fine biln din Maskina fra en viss blå cossie du he på hånda? Men angående cossiemaskin i E30, Berildguttan uti innfjorda he jo allerede bygd en av dem, trur nesten den står der ute enda, men ska no kje sei d heilt sikkert. Bilda av den nede på sida her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... a&start=75 (Romsdaling e fin dialekt )
aslex Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 He du klikka aldeles vinkel Aleksander?Må kje skru sund na fine biln din Maskina fra en viss blå cossie du he på hånda? Men angående cossiemaskin i E30, Berildguttan uti innfjorda he jo allerede bygd en av dem, trur nesten den står der ute enda, men ska no kje sei d heilt sikkert. Bilda av den nede på sida her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... a&start=75 (Romsdaling e fin dialekt ) I har klikka i sånn ca 120 grader;)(pluss minus) Ska ikkje skru den sønn;) Berre eksprimentere litt.. Det har vel blitt bygd en e30 uti der ja... men ikkje i e28:) Er vel mulig en blå cossie ja, men det er ikke sikkert enda...Er ikke fastslått noenting enda..Kjøpe meg en 518 motor å sette i;)
aslex Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 sorry ot men morty er det ikke cossie som er så bra a? fikk ikke no bedre enn ford før husker jeg du sa på skolen:P bmw var kebebtralle det:P Liker begge bilene jeg:) Skal Ikke ødelegge noen bil, men bare prøve ut litt... Motor er selvfølgelig ikke til salgs morty:)
Hans Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Ussa E30n ma cossie motor= skjærings, so der bli d bmw motor no! Å d he ikkje være bære bære å sette nedi, vertfall ikkje ska d bli bra au.. Bunnpanne måtte sveisast om, seff motorfeste å girkasse feste, spesial bygd mellomaksel..
ole_m7 Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Plutselig følte jeg at jeg kjente flere her.. Hva heter du til fornavn, deerepower? For jeg har og gått på skole med morty..
Morty999 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 sorry ot men morty er det ikke cossie som er så bra a? fikk ikke no bedre enn ford før husker jeg du sa på skolen:P bmw var kebebtralle det:P aldri sagt att cosworth er bra greier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå