316 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Jaha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Jaha? Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 harru fiksa det? eller har du mosa bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hehe, fikk dere til og lure nå ja. Ferdig og sveise på ene sia, fått på forsterkning osv. Tar andre siden i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 haha:P få lagt ut noen bilder av sveise kunstene dine da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Skal gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Ja, må få ut bilder. Tenkte jeg skulle sveise inn de forsterkningene selv om jeg noengang kommer i gang med å få bytta bakstilling (bytte til skivebrems bak ) så er greit å se litt på hvordan det gjøres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Nå vil jeg ikke si at dette er noe fasit svar på hvordan det skal gjøres,ser at koed sine er litt anderledes enn det jeg har gjort. Jeg lagde plate osv selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 4, 2010 Forfatter Share Skrevet April 4, 2010 Vil dette gå med litt strekk? Fikk slengt i sammen litt i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 blir konge dette:) hvor breie er felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 9,5" bak, og 8" Foran Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 Kommer til å bli bra stuk med litt strekk og litt vals bak Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Vi satser på det! I dag bærer turen av gårde til Kristiandsand, skal hente 325 bakstilling, Vader interiør med mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 På tide med en update her nå føler jeg! Noen som har sett disse før? Er Hartge hjul, har desverre bare 2, så om noen har et par til, send meg en PM! Har 12 stykk av disse nå, så skal bli litt banekjøring fremover ja! Yokohama advan 032R 205/50-15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Jeg liker det jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå