Fredrik Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Et kjapt og sikkert dumt spørsmål.... hvordan løsner man gearknoppen på en E46 med manuelt gear?...
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Hvis det er samme måten som E36 så er det bare å trekke den rett opp.Kan sitte litt vet jeg
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Må trekke hardt oppover, men pass på nesa da det fort kan bli et blodbad uten like
Lars89 Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Er samme på automat og manuell på E46. Bare å ta godt tak og trekk rett opp Pass på å ikke knus speilet/ruta. Kjenner fler som har gjort det
gt4cs Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Har slått løs en tann før, så jeg vipper av det emblemet på toppen av girkula. Og setter inn en lang treskrue og skrur den opp, sitter som f...
SSM Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 På E30en min så var det en eller to set skruer....
bmwkizn Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 På E30en min så var det en eller to set skruer.... da hadde du ikke original girkule tenker jeg. Eneste girkulene jeg har sett skruer på er de jalla "alu-look" biltema og Torshov kulene.
ehrnst Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 bare å dra til fredrik. fikk meg en skikkelig på tryne første gang jeg gjorde det så du er advart
SSM Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 På E30en min så var det en eller to set skruer.... da hadde du ikke original girkule tenker jeg. Eneste girkulene jeg har sett skruer på er de jalla "alu-look" biltema og Torshov kulene. Var uorginal "M" kule tror jeg. Mansjetten hang i lag med kula. Men den nye Sport Evo kula mi er det ikke skruer på tror jeg.
Fredrik Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 bare å dra til fredrik.fikk meg en skikkelig på tryne første gang jeg gjorde det så du er advart Hehehe... det gikk fint for min del. Jeg satt på kanten av førersetet mot høyre side med høyre ben på høyre sete og venstre ben på gulvet på førersiden. Deretter satte jeg gearet i annet gear... lente meg fremover så jeg hadde gearknoppen mot magen... og dro til. *Svupp*...og gearknoppen var av samtidig som jeg var like hel...
mAZE Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Da er det jo fin fint om man evt har stor airbag.. (Les: mage) ..
Fredrik Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Skrevet Desember 11, 2009 Da er det jo fin fint om man evt har stor airbag.. (Les: mage) .. Akkurat det har jeg ikke... så jeg vet ikke hvordan jeg hadde hatt det hvis det hadde vært litt forsinkelse i prosedyren... gul og blå tenker jeg...
mAZE Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Da er nok øl og god mat tingen. Så skal du se den er på plass på ett blunk.. Ikke at jeg har det heller men. hehe.. Men nok OT. du har vel fått svar på det du lurte på uansett..
Ostnes Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Lars89, skulle akkuret til og lage en tråd for å spør om det samme med autospaken, men det slepper jeg nå Takk for dét!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå