fdl Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Uansett har du en fantastisk blank og fin bil. Ta godt vare på den, og kjør forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Takktakk. Gjør så godt jeg kan, sett bort i fra motor er dette en tilnærmet drømmebil for meg, elsker komboen sort lakk og beige skinn og E39 karosseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Hiv nedi en m52b28 motor, så hjelper det litt vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Hiv nedi en m52b28 motor, så hjelper det litt vertfall. Det hadde hjulpet en hel del, men skulle jeg først byttet motor hadde det blitt komplett M5 ombygging for min del, med delebil Men det er langt fram i tid, Høyskolen er ikke det mest lønnsomme stedet har jeg skjønt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Ja, en m5 e39 er virkelig en drømme bil. Du får vel noe mer å rutte med etter høyskolen regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 E39 M5 er nok min drømmebil ja Får håpe det lønner seg i ettertid ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Såg du hadde montern en aerodynamikk leppe på den. Hvor kjøpte du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Kjøpte privat, men tror den var fra Schmiedmann. Dårlig passform på den egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Hva med å montere en M10B18 motor? Det hadde gått bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Ja, dæven! Har jo en til overs og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Ble fin med m-tech frontfanger å Må legge ut bilde av den med det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Jo, takk! Tja, skulle vel egentlig hatt en liten poleringsrunde først, blitt endel småriper etter vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Dæven hvor fin den har blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå