Gå til innhold

Mikael's 5 serie

Mikael-B
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Takktakk, har ikke blitt så mye tid til bilrelatert i det siste desverre.

Holder på å pusse opp hele høyre side samt kanal venstre side etter diverse bulker og annet etter forrige eier, så blir det vel en ny runde detailing før vinteren slår skikkelig til.

Tror ikke forresten jeg tør å legge inn bilde når den er i vintermodus :P

offroad høyde ftw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempebra ut :)

Du får legge ut noen bilder med spacere på ;)

Deilig med tøffe felger på vinteren og tenker jeg, selv kjører jeg rundt med små 16"ere, men du verden for en komfortforskjell i forhold til sommermodusen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd, blir endra bedre med spacer! ;)

Kjørte på 15'ere spile felger i hele fjor vinter! Var deprimerende å gå ut å kjøre :P Men no er dei bytta ut! Gliser kvar gong eg går ut!

Er heilt sinnsjuk forskjell på komfort ja! Føles ut som du kjører på stoore ballonger! Kanter og hull som hadde drept både kant og felg på 19'erne, bare flyter 15' over! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, her var det mye bilder fra hjembygda gitt.. blitt bra den 39'n din au. bare slutte med den grisekjøringa di :lol:

Haha!

Er nydelig den bilen din, Mikael! Godt å se en som faktisk skiller seg ut, og er PENERE enn de fleste andre E39 jeg har sett :)

Tar og kontakter deg senere ang. den poleringa : ) Har ikke råa enda, så må drøye den litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, her var det mye bilder fra hjembygda gitt.. blitt bra den 39'n din au. bare slutte med den grisekjøringa di :lol:

Hehe, takk for det. Mye bilder fra Luksusfjellveien ja :D

Vi ungguttane har bare lært av dere vi vett :D

Er nydelig den bilen din, Mikael! Godt å se en som faktisk skiller seg ut, og er PENERE enn de fleste andre E39 jeg har sett

Tar og kontakter deg senere ang. den poleringa : ) Har ikke råa enda, så må drøye den litt :P

Takktakk, prøver å skille den litt fra alle de andre og, begynner å bli endel flotte E39er rundt i Telemark nå :)

Den er grei den! Må vel innrømme at jeg hadde glemt det selv og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...