LasseEllingsen Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Bad ass bimmer! Hva med M-tech spoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 på bakluka tenker du på? Tja, da må jeg nok ha M-Tech bakfanger og, for at det skal harmonere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Ja er enig der. Syns bilen blir mye råere med m-tech spolier og m-tech bakfanger, selv om man ikke har m-tech front. Det gjør seg med to kromutblås, istedenfor den kjedelige originale baken. Men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Denna var skikkelig fin, den skilte seg litt ut fra mengden med M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Med det bilde under broa, fy katta så rå den ble! Du er faktisk til inspirasjon for min E46! Strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Takktakk, har ikke blitt så mye tid til bilrelatert i det siste desverre. Holder på å pusse opp hele høyre side samt kanal venstre side etter diverse bulker og annet etter forrige eier, så blir det vel en ny runde detailing før vinteren slår skikkelig til. Tror ikke forresten jeg tør å legge inn bilde når den er i vintermodus offroad høyde ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Da var felgene lagt om og på bilen, Mikael! Ble strålende! Skal få tak i 5-8mm spacere bak, så er da bare lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Høres kjempebra ut Du får legge ut noen bilder med spacere på Deilig med tøffe felger på vinteren og tenker jeg, selv kjører jeg rundt med små 16"ere, men du verden for en komfortforskjell i forhold til sommermodusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Er veldig fornøyd, blir endra bedre med spacer! Kjørte på 15'ere spile felger i hele fjor vinter! Var deprimerende å gå ut å kjøre Men no er dei bytta ut! Gliser kvar gong eg går ut! Er heilt sinnsjuk forskjell på komfort ja! Føles ut som du kjører på stoore ballonger! Kanter og hull som hadde drept både kant og felg på 19'erne, bare flyter 15' over! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Hehe, kjenner meg igjen, blir nesten litt flau av å sette fra seg bilen på kjøpesenter osv. Ganske heftig forskjell ja, er egentlig ganske deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Kan jeg bare spørre deg hvor du limte lyktfilmen? Ser ikke ut som om du har limt den på lyktglasset ute ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 Filmen ble lagt på innsiden av lykteglassene. Splitter lyktene, så kan du legge de på innsiden der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 jøss, her var det mye bilder fra hjembygda gitt.. blitt bra den 39'n din au. bare slutte med den grisekjøringa di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 jøss, her var det mye bilder fra hjembygda gitt.. blitt bra den 39'n din au. bare slutte med den grisekjøringa di Haha! Er nydelig den bilen din, Mikael! Godt å se en som faktisk skiller seg ut, og er PENERE enn de fleste andre E39 jeg har sett Tar og kontakter deg senere ang. den poleringa : ) Har ikke råa enda, så må drøye den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 jøss, her var det mye bilder fra hjembygda gitt.. blitt bra den 39'n din au. bare slutte med den grisekjøringa di Hehe, takk for det. Mye bilder fra Luksusfjellveien ja Vi ungguttane har bare lært av dere vi vett Er nydelig den bilen din, Mikael! Godt å se en som faktisk skiller seg ut, og er PENERE enn de fleste andre E39 jeg har sett Tar og kontakter deg senere ang. den poleringa : ) Har ikke råa enda, så må drøye den litt Takktakk, prøver å skille den litt fra alle de andre og, begynner å bli endel flotte E39er rundt i Telemark nå Den er grei den! Må vel innrømme at jeg hadde glemt det selv og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå