Gjest Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hei, ønsker å kjøpe billig bil med skilt, eu ok, årsavgift ok osv. 324/524td eller billig tds kan være av int. egentlig hva som helst (bensin også) bare det er billig og turn-key. diesel med motorfeil kan være interessant. 954 18 565 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Du kan reise landet rundt for å hente bil da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 veit om en gul e30 facelift, 324td med skinn. Edit: nei det gjør jeg ikke var solgt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 hehe.. har sjekka den jeg også, fant ut den var solgt kan reise hele landet rundt ja, men hels ikke.. skal være et veeldig bra tilbud for at jeg tar fly for en så billig bil.. problemet er at min er solgt, så står helt uten bil, hvilket er fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 haster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 1992 mod e34 520i 24v kan vurdere å selge til riktig pris. servicehefte,eu ok,årsavgift bet. hbo 25 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 for høy pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 for høy pris.. jaja,lykke til med kjøpet. min ligger allerede godt under andre biler i denne klassen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 veit om en gul e30 facelift, 324td med skinn.Edit: nei det gjør jeg ikke var solgt gitt. Noe sier meg at varmeapparatet ikke funket i den bilen... Her er hvertfall et innlegg hentet fra tulletråden I dag har jeg gjort en god gjernig! Prøvd i allefall! Kom 2 stk nedfrosne kærer innom jobben i dag! I en gul E30 324 Tds! Bilen hadde MANKO på varmeapparat, så de måtte bruke en primus til og ta doggen og isen på ruta! Syns virkelig synd på dem, kjørt helt fra Drammen og skulle til Trondheim!! Vi stakk opp på Esso og prøvde og bytte varmeregisteret! Men trur du ikke de hadde fått feil del ?? Så de måtte kjøre videre, halvannen time forsinket! UTEN varmeapparat! 3 og en halv time unna Trondeheim.. Stakkars folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 hehe.. har sjekka den jeg også, fant ut den var solgt kan reise hele landet rundt ja, men hels ikke.. skal være et veeldig bra tilbud for at jeg tar fly for en så billig bil.. problemet er at min er solgt, så står helt uten bil, hvilket er fælt.. Jeg hinta om at det kunne være greit å få med hvilket område du holder til i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 veit om en gul e30 facelift, 324td med skinn.Edit: nei det gjør jeg ikke var solgt gitt. Noe sier meg at varmeapparatet ikke funket i den bilen... Her er hvertfall et innlegg hentet fra tulletråden I dag har jeg gjort en god gjernig! Prøvd i allefall! Kom 2 stk nedfrosne kærer innom jobben i dag! I en gul E30 324 Tds! Bilen hadde MANKO på varmeapparat, så de måtte bruke en primus til og ta doggen og isen på ruta! Syns virkelig synd på dem, kjørt helt fra Drammen og skulle til Trondheim!! Vi stakk opp på Esso og prøvde og bytte varmeregisteret! Men trur du ikke de hadde fått feil del ?? Så de måtte kjøre videre, halvannen time forsinket! UTEN varmeapparat! 3 og en halv time unna Trondeheim.. Stakkars folk! Er den den gule E30,n til BMW-745IA her på forumet det er snakk om?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 veit om en gul e30 facelift, 324td med skinn.Edit: nei det gjør jeg ikke var solgt gitt. Noe sier meg at varmeapparatet ikke funket i den bilen... Her er hvertfall et innlegg hentet fra tulletråden I dag har jeg gjort en god gjernig! Prøvd i allefall! Kom 2 stk nedfrosne kærer innom jobben i dag! I en gul E30 324 Tds! Bilen hadde MANKO på varmeapparat, så de måtte bruke en primus til og ta doggen og isen på ruta! Syns virkelig synd på dem, kjørt helt fra Drammen og skulle til Trondheim!! Vi stakk opp på Esso og prøvde og bytte varmeregisteret! Men trur du ikke de hadde fått feil del ?? Så de måtte kjøre videre, halvannen time forsinket! UTEN varmeapparat! 3 og en halv time unna Trondeheim.. Stakkars folk! Er den den gule E30,n til BMW-745IA her på forumet det er snakk om?? Ja stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 ja sorry, står jo ikke bosted... my bad.. rena/elverum men nå er jeg på veg for å hente en e30 324td touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 ja sorry, står jo ikke bosted... my bad..rena/elverum men nå er jeg på veg for å hente en e30 324td touring. Ok. Dem er det ikka akkurat mange av Lag en show off tråd om bilen når du har hentet den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 mulig jeg gjør det.. blir ikke akkurat så mye å show of i forhold til e34 da... det kommer ikke 4 stempels brembo osv på denne for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå