Gå til innhold

hva slags utstyr bør det være med ved import av 530d e60

Koksore60
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er greit med parkeringssensorer bak (og helst framme) regnsensor og oppgraderte seter (komfort eller mtech) Skinnseter ville jeg ikke betalt ekstra for,- det eneste er hvis du har små barn eller på andre måter har behov for et interiør som er lett å holde rent. Dette pga hvor kaldt skinnet føles på vinterstid når en setter seg inn i bilen om morgenen, og hvor klamt det føles ved kjøring over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viktige tingene er allerede nevnt, men jeg ser det ikke er noen som har nevnt Dynamic Drive. Dette er absolutt å anbefale, og du vil oppleve stor forskjell fra en E60 uten!

her kan du lese mer om Dynamic Drive : http://www.bmw.com/com/en/insights/explore/bmw_magazine/02_2006/dynamic_drive.html

For øvrig er det to hifi-pakker å velge mellom. Du har "676 HIFI høyttaler" system og "677 HIFI Professional Logic7".

Sistnevnte er vesentlig bedre. Om du bryr deg om lydkvalitet og volume bør du definitivt styre unna 676. Standard stereo er så katastrofalt dårlig at det gjør vondt.

Noen vil selvfølgelig argumentere med at stereo kan ettermonteres, og det er selvsagt riktig, men Logic7 vil i de fleste tilfeller være bedre.

Har testet ut de fleste nyere anlegg i nye biler, og det er ingen tvil om at BMWs Logic7 er uhyre bra. Dette skyldes delvis at bass-høyttalere ligger under front-setene noe som gjør at det ikke kjøres så mye watt til dører. Man får med andre ord ikke dirring og flytting av luft inn mot bena da dette kan være svært irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan få problemer med å finne en velutstyrt 530d til 350000. Sliter med å finne en 525d med det utstyret jeg vil ha til den prisen. Men en tidlig utgave med lite utstyr og høy km er kanskje en vei å gå hvis du kan nøye deg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...