Koksore60 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Hei lurte på hva dere synes er greitt å ha av utstyr på en 530d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Det er nok andre som har meir peiling når det gjelder utstyr, men her er iallefall nokre ting bilen bør ha: Bi-xenon M-Tech Skinninteriør 2-soners klimaanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Komfort eller sportseter Og så mye snacks som er mulig å få. Er vel dårlige utstyrt generelt de bilene i Tyskland sett i forhold til standardutstyr i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 så det er mindre som er standard? ja vil ha komfortseter å prof navi å helst hifi pakken å sort skinn. usikker på om m pakken blir får dyr. tenker det er bedre å få alt slik jeg vil inni. kan heller sette på m fangere etterhvert tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Mener å ha hørt at det er dårligere standardutstyr der enn her ja. Hørtes ut som et fint utgangspunkt den lista der ja. M-fangere kan ettermonteres, men er vel ikke bare fangere i den pakken?Tenker på understell og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 ja stemmer det. men er jo sportspakke også men får se har en fin liste klar til å sendes til importøren. håper han klarer å finne en som er perfekt har fått lån opp til 350000 så bør vel finne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 proff navi, komfortseter, ser du bilen med disse to utstyret så har bilen det meste av det andre små. hvilken mod er du ute etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 det blir nok en 2004. Ja får håpe det. ja vil uansett ha de to tingene så håper det følger med litt ekstra der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg syns det er greit med parkeringssensorer bak (og helst framme) regnsensor og oppgraderte seter (komfort eller mtech) Skinnseter ville jeg ikke betalt ekstra for,- det eneste er hvis du har små barn eller på andre måter har behov for et interiør som er lett å holde rent. Dette pga hvor kaldt skinnet føles på vinterstid når en setter seg inn i bilen om morgenen, og hvor klamt det føles ved kjøring over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 De viktige tingene er allerede nevnt, men jeg ser det ikke er noen som har nevnt Dynamic Drive. Dette er absolutt å anbefale, og du vil oppleve stor forskjell fra en E60 uten! her kan du lese mer om Dynamic Drive : http://www.bmw.com/com/en/insights/explore/bmw_magazine/02_2006/dynamic_drive.html For øvrig er det to hifi-pakker å velge mellom. Du har "676 HIFI høyttaler" system og "677 HIFI Professional Logic7". Sistnevnte er vesentlig bedre. Om du bryr deg om lydkvalitet og volume bør du definitivt styre unna 676. Standard stereo er så katastrofalt dårlig at det gjør vondt. Noen vil selvfølgelig argumentere med at stereo kan ettermonteres, og det er selvsagt riktig, men Logic7 vil i de fleste tilfeller være bedre. Har testet ut de fleste nyere anlegg i nye biler, og det er ingen tvil om at BMWs Logic7 er uhyre bra. Dette skyldes delvis at bass-høyttalere ligger under front-setene noe som gjør at det ikke kjøres så mye watt til dører. Man får med andre ord ikke dirring og flytting av luft inn mot bena da dette kan være svært irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 takk for mange gode svar. ja da vil jeg helst ha den beste lydpakken skinn blir d uansett. linken din til Dynamic Drive virket ikke. noen som har lyst å fortelle kort hvordan dette er å virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Tror du kan få problemer med å finne en velutstyrt 530d til 350000. Sliter med å finne en 525d med det utstyret jeg vil ha til den prisen. Men en tidlig utgave med lite utstyr og høy km er kanskje en vei å gå hvis du kan nøye deg med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 ok min importør mener han skal klare å få en med greitt utstyr til denne prisen. men får vente å se. satser på å få bilen hjem i februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Stenshagen Lillestrøm har en flott, Norskkjøpt 530dA de selger til 399.000.. Denne er spekket med komfortseter med varme og kjøling, navi business, takluke i glass, varme i ratt +++.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 ja mye greit vis du går litt opp i pris men vil ikke over 350000 så får nok bli tyskland denne gang:) hvordan blir 20" felger på disse? går d bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå