Nagin Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Har kjøpt scorpion stw-m3 eksos fra koed til meg selv og bilen pluss litt andre småting tror det vil bli litt mer og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg kjøpte nettop to gaver til meg selv på www.choppers.no1 stk BMW 635csi byggesett bil. Og en stk E21 Alpina byggesett bil Det er kanskje ikke så dumt Nope. Det er forresten 1/24 skala. Har no ihvertfall litt å pusle med om kveldene Skal bestille flere BMW,er derfra snart å.da de hadde flere typer. Må jo ha alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Alder på dem da? Er jo forskjell på 60 og 80 åringer Passert 80.. Så fotball og gymsokker er vel ikke det de trenger Bingo? Neida.. Men hva med sånn tempur hodepute? Eller badeoljer hvis de har badekar? Prøver bare å være kreativ jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jeg kjøpte nettop to gaver til meg selv på www.choppers.no1 stk BMW 635csi byggesett bil. Og en stk E21 Alpina byggesett bil Det er kanskje ikke så dumt Nope. Det er forresten 1/24 skala. Har no ihvertfall litt å pusle med om kveldene Skal bestille flere BMW,er derfra snart å.da de hadde flere typer. Må jo ha alle Ja, greit å ha noen romjulsaktiviteter! 1/24 skala. Hvor stort er ca det i cm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Be de med ut på middag, de fleste i den alderen setter pris på sånne ting, de er ikke vant til å gå ut å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Rannem: Er bilen 500cm (5 meter) lang på ordentlig, så blir den nesten 21 cm i modell Spør igjen jeg, noen som vet om laptimer som funker greit og ikke koster det hvite ut av øyet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Julegave tips finner man PåKoed. Morfars.Dk Gs bildeler. Blant annet er vell mest til seg selv på disse..men.. Jøss, trodde ingen andre enn meg visste om morfars.dk http://www.morfars.dk/rc/bmw-2002-p-4548.html Tror jeg kjøper denne til meg selv i år<<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jeg kjøpte nettop to gaver til meg selv på www.choppers.no1 stk BMW 635csi byggesett bil. Og en stk E21 Alpina byggesett bil Det er kanskje ikke så dumt Nope. Det er forresten 1/24 skala. Har no ihvertfall litt å pusle med om kveldene Skal bestille flere BMW,er derfra snart å.da de hadde flere typer. Må jo ha alle Ja, greit å ha noen romjulsaktiviteter! 1/24 skala. Hvor stort er ca det i cm? Er ca 21 Cm ja,som spruddel lenger opp her nevnte uansett så er det en del pirk.små deler som skal limes på plass.lakkeres.dekor skal på etc. Morro kveldsarbeid Bestill deg en å sett i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Forslag til hva man kan gi kvinnfolket? Er student så har ikke all verden i år, men det må jo være fint fordi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 hva kjøper man til samboeren da? Jeg vurderer en mobiltelefon bla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Samboeren min har allerede fått ny mobil og jakke så... Hmmm, vet da faen. Allianseringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Rannem: Er bilen 500cm (5 meter) lang på ordentlig, så blir den nesten 21 cm i modell Spør igjen jeg, noen som vet om laptimer som funker greit og ikke koster det hvite ut av øyet? Jeg bruker denne på min Nokia N82. Fungerer bra nok til mitt bruk. http://www.racechrono.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Julegave tips finner man PåKoed. Morfars.Dk Gs bildeler. Blant annet er vell mest til seg selv på disse..men.. Jøss, trodde ingen andre enn meg visste om morfars.dk http://www.morfars.dk/rc/bmw-2002-p-4548.html Tror jeg kjøper denne til meg selv i år<<3 Konge det Mye fint dær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Til tanter å onkler går det lett en konfekt og en flaske vin. Ganske sikker gave egentlig. Til dama er det værre, i år ble det en helt tilfeldig gave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Til dama er det værre, i år ble det en helt tilfeldig gave Hva ? Trenger tips til kvinnfolk-gaver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå