Gå til innhold

Den store julegave-tråden

spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dama er det værre, i år ble det en helt tilfeldig gave :P

Hva ? Trenger tips til kvinnfolk-gaver jeg :o

På dama ble det et par sko som jeg så av ren tilfeldighet, var ganske kule faktisk :D

Ellers tror jeg at den nye Ipoden med slik kamera er en grei gave hvis hun ikke har Ipod fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

...

På dama ble det et par sko som jeg så av ren tilfeldighet, var ganske kule faktisk :D

Ellers tror jeg at den nye Ipoden med slik kamera er en grei gave hvis hun ikke har Ipod fra før.

Oja :) iPod var bursdagsgave, FØR jeg ble student, da jeg hadde litt penger. Hmm, sko var jo kanskje ikke så gale. Vi får se, er helt blank på slike gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rannem: Er bilen 500cm (5 meter) lang på ordentlig, så blir den nesten 21 cm i modell :)

Spør igjen jeg, noen som vet om laptimer som funker greit og ikke koster det hvite ut av øyet? :)

Jeg bruker denne på min Nokia N82. Fungerer bra nok til mitt bruk.

http://www.racechrono.com/

Har sett etter til mobilen ja ;) Men vet ikke hvor lyst jeg har at den skal ligge fremme når jeg kjører. Og har android-telefon, så har ikke funnet noe enda.. Hadde vært fint med egen enhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 21 Cm ja,som spruddel lenger opp her nevnte :)

uansett så er det en del pirk.små deler som skal limes på plass.lakkeres.dekor skal på etc. Morro kveldsarbeid :) Bestill deg en å sett i gang ;)

Virker jo som en fin størelse for modellbil! Tror jeg må ønske meg ett par slike til jul. Den 635 CSI Schnitzer og M3 Autotechen var pene. Blir vel disse tipper jeg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som hvet hvor lang leveringstid det er fra Choppers.no da? :P

Jeg har bestilt derfra en gang, var ikke mer enn en uke hvertfall.. Kjøpte en modell motorsykkel, ganske greit detaljert i forhold til prisen. BMW beltespennet ble ødelagt etter 2dagers bruk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det eg ønsker meg mest tviler eg på finnes i noe butikk... :S

Men ellers så er dte jo deler til bilen, mobil, en billig laptop, ps3 og sånne ting. Alt for dyre ting egentlig. :(

Men noen tips te ka eg kan kjøpe til pappen til jentungen? Me e ikkje isammen lengre, men synes han fortjener en fin presang for detom... Han e 35...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, det eg ønsker meg mest tviler eg på finnes i noe butikk... :S

Men ellers så er dte jo deler til bilen, mobil, en billig laptop, ps3 og sånne ting. Alt for dyre ting egentlig. :(

Men noen tips te ka eg kan kjøpe til pappen til jentungen? Me e ikkje isammen lengre, men synes han fortjener en fin presang for detom... Han e 35...

Noe så enkelt som en genser? Det virker ikke rart å gi til en x du har barn med syntes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...