Gå til innhold

Noen som kjenner til denne?

AndreasBr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jada, jeg så det.. Var såvidt innom selges-delen, men synes det er .. vel.. Man burde klare å lage mer informative emner.

Hva selger du, hvor mye.. F.eks "320i 94 mod selges, 20k"

Skal se litt mer når jeg kommer hjem, men det var rett og slett pain å søke gjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, sant nok det, så grei ut denne, men km. standen på en 318i var ikke så veldig mye og skryte av.. finn deg en rekkesekser heller, gå inn på bimmers her, og let på bmw biler tilsalgs ;)

:?: syntes km standen virket normal jeg og til den prisen. Hva mener du km standen burde ha vært? (Vært mere skeptisk om den hadde f,eks gått 100 000 mindre til den prisen).

Rekkesekser er tøft det har enn råd til betale for det, Mye hysteri på klasse forsjell her inne om du ikke har den riktige motoren ut ifra enkelte.

Tror enn skal vurdere service opp mot km stand / dele bytte og visuelt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å se på 94 mod og nyere om du skal ha firer.

Før dette får du M40 motor med reg.reim og kranglete kam.

Etter 94 får du M43 som har kjededrift og er en mer solig konstruksjon ;)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg så det.. Var såvidt innom selges-delen, men synes det er .. vel.. Man burde klare å lage mer informative emner.

Hva selger du, hvor mye.. F.eks "320i 94 mod selges, 20k"

Skal se litt mer når jeg kommer hjem, men det var rett og slett pain å søke gjennom :)

Dette er dessverre ett problem som går igjen her inne. Det har tatt seg opp noe, men enda kan det bli mye bedre. For en som ikke har vært inne her så mye kan knote litt med å finne frem. Da hadde det hjulpet veldig med en skikkelig overskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ble ment lengere opp i tråden her var vel at m-40 motoren er noe dritt, og når den har rundet ca 200000km beg. de å bli slitne. Har hatt mange m-40 motorer og de er noe søppel spør du meg. Har hatt både 316 og 318 m-43 også, disse er en helt annen verden og mye mer driftssikre. Så mitt råd er å styre unna m-40 motor og sats heller på en med m-43. Prisene behøver heller ikke å være så veldig forskjellig heller utifra det jeg har sett i allefall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ble ment lengere opp i tråden her var vel at m-40 motoren er noe dritt, og når den har rundet ca 200000km beg. de å bli slitne. Har hatt mange m-40 motorer og de er noe søppel spør du meg. Har hatt både 316 og 318 m-43 også, disse er en helt annen verden og mye mer driftssikre. Så mitt råd er å styre unna m-40 motor og sats heller på en med m-43. Prisene behøver heller ikke å være så veldig forskjellig heller utifra det jeg har sett i allefall :wink:

Har akkurat samme oppfatning som deg. Tror BMW gjorde noe radikalt ved oppgradering av M40 til M43 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...