AndreasBr Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Per-Erik Berven - Oppland (Til dere originalpolizei, nå er dere vel dere happy?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jojo, sant nok det, så grei ut denne, men km. standen på en 318i var ikke så veldig mye og skryte av.. finn deg en rekkesekser heller, gå inn på bimmers her, og let på bmw biler tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Bilen var solgt, nvm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jaggu, men så du hva jeg skreiv til deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Jada, jeg så det.. Var såvidt innom selges-delen, men synes det er .. vel.. Man burde klare å lage mer informative emner. Hva selger du, hvor mye.. F.eks "320i 94 mod selges, 20k" Skal se litt mer når jeg kommer hjem, men det var rett og slett pain å søke gjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 240 000 er jo ikke så ille. Min har gått 220 000 og det er ikke tegn til ventiltikking etc. Bare se på denne! M43B18 motoren holder tydeligvis lenge. Spørs jo selvfølgelig hvordan den er vedlikeholdt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jojo, sant nok det, så grei ut denne, men km. standen på en 318i var ikke så veldig mye og skryte av.. finn deg en rekkesekser heller, gå inn på bimmers her, og let på bmw biler tilsalgs syntes km standen virket normal jeg og til den prisen. Hva mener du km standen burde ha vært? (Vært mere skeptisk om den hadde f,eks gått 100 000 mindre til den prisen). Rekkesekser er tøft det har enn råd til betale for det, Mye hysteri på klasse forsjell her inne om du ikke har den riktige motoren ut ifra enkelte. Tror enn skal vurdere service opp mot km stand / dele bytte og visuelt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg vil anbefale deg å se på 94 mod og nyere om du skal ha firer. Før dette får du M40 motor med reg.reim og kranglete kam. Etter 94 får du M43 som har kjededrift og er en mer solig konstruksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg vil anbefale deg å se på 94 mod og nyere om du skal ha firer. Før dette får du M40 motor med reg.reim og kranglete kam. Etter 94 får du M43 som har kjededrift og er en mer solig konstruksjon +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Jeg har M43, Og bilen min har nå gått 296.000km. Og det er ingen tikkelyd i min Motorn fungerer utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jeg har M43, Og bilen min har nå gått 296.000km. Og det er ingen tikkelyd i min Motorn fungerer utmerket Yey! Tror faktisk ikke M43 er så ille som dere med 6'er skal ha det til jeg Virker nesten som om disse små rakkerne er like driftsikre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jada, jeg så det.. Var såvidt innom selges-delen, men synes det er .. vel.. Man burde klare å lage mer informative emner.Hva selger du, hvor mye.. F.eks "320i 94 mod selges, 20k" Skal se litt mer når jeg kommer hjem, men det var rett og slett pain å søke gjennom Dette er dessverre ett problem som går igjen her inne. Det har tatt seg opp noe, men enda kan det bli mye bedre. For en som ikke har vært inne her så mye kan knote litt med å finne frem. Da hadde det hjulpet veldig med en skikkelig overskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Jeg har M43, Og bilen min har nå gått 296.000km. Og det er ingen tikkelyd i min Motorn fungerer utmerket Det er slik det fungerer om man vedlikeholder og tar vare på det man har. Km-stand har ikke en dritt å si om bilen er tatt godt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Det som ble ment lengere opp i tråden her var vel at m-40 motoren er noe dritt, og når den har rundet ca 200000km beg. de å bli slitne. Har hatt mange m-40 motorer og de er noe søppel spør du meg. Har hatt både 316 og 318 m-43 også, disse er en helt annen verden og mye mer driftssikre. Så mitt råd er å styre unna m-40 motor og sats heller på en med m-43. Prisene behøver heller ikke å være så veldig forskjellig heller utifra det jeg har sett i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Det som ble ment lengere opp i tråden her var vel at m-40 motoren er noe dritt, og når den har rundet ca 200000km beg. de å bli slitne. Har hatt mange m-40 motorer og de er noe søppel spør du meg. Har hatt både 316 og 318 m-43 også, disse er en helt annen verden og mye mer driftssikre. Så mitt råd er å styre unna m-40 motor og sats heller på en med m-43. Prisene behøver heller ikke å være så veldig forskjellig heller utifra det jeg har sett i allefall Har akkurat samme oppfatning som deg. Tror BMW gjorde noe radikalt ved oppgradering av M40 til M43 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå