Siggesen Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Hei. Er ny her inne!! Jeg har en E61 05 mod.525d. Der har jeg vært å fått slettet alle feilkoder som har vært på luftsystemet, pga at hjulbrønnen bak har stått full av vann, sånn at jeg har byttet alt der bak! Etter å ha vært på verkstedet ble bilen bra, men plutselig heiste den seg opp. Verkstedet mener at den muligens har hengt seg oppe, slik at den går på topp? Har noen vært borti dette??
stensen Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Hei! Har bytta luftkompressoren.Men bilen blir løfta skjeivt. Er detta nokon som noen har vert borti?
Apocalypse Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Har nettopp fått problemer med luftfjørene på min 09mod. Bilen henger nå helt nede på hjula, og spretter bare rundt.. Sjekka sikringene bak i bagasjen, å så der at den ene 40a sikringa hadde ryki, prøvde å bytte, å den nye sikringa røyk med engang. Noen som har hvert borti dette? Hvor er mest sannsynlig kortslutningen?
renoelv Skrevet Februar 6, 2016 Skrevet Februar 6, 2016 Mest sannsynlig kortslutning i rele eller i kompressor motor. Prøv først releet
Saltkjelen Skrevet Februar 6, 2016 Skrevet Februar 6, 2016 Mht. at første post ble skrevet i 2009 en gang, og at siste post ble skrevet i september 2014, så er nok disse problemene løst for lenge siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå