No SwEaR Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 hehe ;D ser sånn ut ja Takker ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Ser jævlig bra ut, fått gjort noe i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Takker Ja, har fått satt på Hella DE lykta og nye grøftelys med svarte reflektorer og linse + at jeg har sota lyktene bak:) Kan legge ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Tok litt tid dette med bildene, beklager det men har dere noen hvertfall ^^ Har fått på nye felger ^^ 235/40-18 forran og 265/35-18 bak Her har jeg sota blinklysglassa forran, var litt stygt med oransje glass forran =p Ett litt mørkt bilde men =p Så tok jeg å en kompis bilde Der ser dere jeg har oransje blinklysglass Ganske mye penere med DE lykter og mørke grøftelys Kommenter? (: Blitt mye penere nå bilen syns jeg , ser litt mer "barsk" ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Det ble knalltøft Konge med svarte felger på svart bil, fikk lyst på det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ble konge den nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Martin-D : ja, ble ikke så værst det (: S.Gunsta : Takker Det neste som kommer er senk forran, eksos, sote blinklysglassa på sidene og lakke støtlistene svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Martin-D : ja, ble ikke så værst det (: S.Gunsta : Takker Det neste som kommer er senk forran, eksos, sote blinklysglassa på sidene og lakke støtlistene svarte Hvor mye skal du senke foran? Vet ikke om jeg er helt enig at du skal lakkere støtlistene. Syns det er pent at det blir litt bryting med linjene på bilen, spesiellt når bilen er svart fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 veit ikke enda, forslag? tja, kan prøve å photoshoppe og se åssen det blir da, før jeg gjør noe .. får jo en viss peiling på åsse ndet hadde blitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Knipsa ett par bilder til ble så fornøyd etter vask haha! menmen, kan jo legge ut Liker de sota lyktene altså (: Så er det mye penere hvis man kobler ut parklysa, to sånne lysprikker øverst på lyktene er ikke mye pent.. Har vurdert å bygge om grøftelysa mine.. ta ut linsene og sette inn dioder der istede, så det blir en remse med dioder der.. tror det hadde blitt pent, noen forslag om det? Edit: altså, ikke en og en diode.. men noe som det her: http://www.dioder.no/catalog/popup_image.php?pID=1809 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå