Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og viss det er gjentatt feil på neste kontroll blir det 2'er feil. Men du kan bare klistre på et med tape og utvendige ledninger dagen du skal på kontroll, om du syns det er penere uten blink..

Skrevet

hehe:P kjøper skjermer uten hull til blinklysene så når den skal på EU kontroll kobler man blinkerne og teiper med dobbeltsidig tape:O men dem vil jo skjønne at det er noe lureri da:O for da henger jo ledningene utenpå skjermen:O

Skrevet
Og viss det er gjentatt feil på neste kontroll blir det 2'er feil. Men du kan bare klistre på et med tape og utvendige ledninger dagen du skal på kontroll, om du syns det er penere uten blink..

Er det noen som sjekker forige eu lapp ???

Skrevet

Spørsmål angående dette, har ikke søkt så mye, så ikke skyt meg hvis detta har blitt tatt opp "tusen ganger før":P

Hvorfor har ikke min 83 e28 blinklys på sideskjermen?.. bilen blei kjøpt ny i norge, og forskjermene er de orginale.

Har heller aldri blitt bemerka på eu-kont i følge forrige eier

Skrevet

e36'n min kom fra tyskland uten blink i forskjermene, det fant jeg ut når den ene måtte byttes og la merke til at første eier i norge hadde kappet hull selv, skal lage meg e30 stuk prosjekt og driver og titter litt da, så ser det litt "cleanere" ut uten blink i forskjermen

Skrevet
e36'n min kom fra tyskland uten blink i forskjermene, det fant jeg ut når den ene måtte byttes og la merke til at første eier i norge hadde kappet hull selv, skal lage meg e30 stuk prosjekt og driver og titter litt da, så ser det litt "cleanere" ut uten blink i forskjermen

Tidligere blei sideblink på sjærm ettermotert hos di lokale forhandlerne i Norge. antenne hull blei borret og muligens blei det montert speil på høyre side også ,er vel ofte noe rust rundt både blinklamper og antenne av denne grunn.

Skrevet

Jeg kjørte igjennom to Eu-kontroller uten å få anmerkning pga manglende blinklys.. Tror ikke alle tenker over at det mangler!..

På E36 er det jo egentlig ikke vits i heller, siden blinklysene foran viser fra siden også... Bare Norge som er litt teit!

Beste jeg har sett var en W124 mercedes med ettermonterte blinkere 5cm fra frontlysene.. Var tilogmed brukt samme ledning..haha..

Skrevet

E30'en min har vært Eu-godkjent i Norge siden 1999 uten blink på skjermen. Men kan det ha noe å gjøre med at det er en Sveitsimport?

Skrevet

det er 2er feil uten blink i forksjerma om det blir lagt merke til, men kan som andre sier her lure det til med dobbeltsidig tepi og lignende, holder egentlig også og teipe dem på uten og legge ut ledninger og sånn, er bare 1 feil om pærene ikke funker

Skrevet

Når jeg importerte min E34 i 2000 så var den uten blinklys i forskjermene, jeg måtte da sette på blinklys for å få den godkjent, tror nok eu-kontroll på verksted er enklere enn på BT.

Edit:

Og det verste var at min bil var Eu-godkjent i Eu, men ikke Eu-godkjent i Norge!!!

Heia Norge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...