plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 jepp.. så går de gjennom bilen, du må hqa med skilter, papirene på bilen, regkort og slikt, så får du et par dager på deg til å betale momsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Går igjennom bilen? Som en EU-kontroll? Sjekker de evt motorbytte, turbo opplegg eller kompressor? Hva sier de evt til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 nei er vel grundig sjekk av rammenr.. så ser de litt over bilen.. men ikke noe eu sjekk nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Så om denne har annen motor for eksempel? Så er ikke dette så nøye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 har ikke peiling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hehe, regner med at noen andre evt kan svare på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 tror nok det går bra om det ser sånn passe originalt ut.. var iallfall rammenr han var mest intr i på min, men jeg kom fem min før tullkontoret stengte en fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 kom oss litt sent fra han jeg kjøpte bilen hos, så det gikk radig gjennom de nordsvenske skoger på tur hjem.. jaja.. fikk da testa bilen skikkelig.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hehe, morsomt! Men nå er den kræsjet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 bare karossdeler heldigvis, så finner jeg tak i billig panser, skjerm og grillramme så blir det... classe2 vinge, angeleyes, bakrutesenker, eibach stabstag til under bilen er kjøpt, så den rider nok igjen til sommern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Høres bra ut! Ser jo ganske stygt ut på bilde.. Men har du betalt engangsavgift, kjører med røde skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 røde skilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hvordan funker dette i praksis? Skulle gjerne vist mer om dette da jeg sannsynligvis ender opp med prøveskilter og ikke engangsavgift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 for å si det sånn så bør du kjenne noen som har prøveskilt på bedrift om du vil kjøre ofte.. er vel begrensning på hvor mange tilfeller det kan være.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 6 ganger i året er det vel med prøveskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå