bmwkizn Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Noen her inne som savner bilen sin?? http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 419050.ece
bmwkizn Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Tenkte det samme selv også Lettere å meld bilen stjålet enn å bli tatt for fyllekjøring Men hva vet jeg. Kan jo godt hende bilen ER stjålet da.
Werther Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Utifra kommentaren nederst i artikkelen kan det virke som om denne bilen er "stjålet", og ikke stjålet. Overraskende mange E34 som er involvert i ulykker om dagen, merkes at bilene har blitt billige og tilgjengelig for alle...
Hawkon88 Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 hehe fyllejøring Hadde ikke vært like morsomt dersom det var bestemoren din, og ikke lyktestolpen som var delt i to..
Hyggmaister Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Utifra kommentaren nederst i artikkelen kan det virke som om denne bilen er "stjålet", og ikke stjålet.Overraskende mange E34 som er involvert i ulykker om dagen, merkes at bilene har blitt billige og tilgjengelig for alle... Når operasjonsleder i politidistriktet uttaler at "det er brakt på det rene at bilen er stjålet", så betyr dette at de er helt sikker på at bilen er stjålet, og ikke levner evt bevisførelser noen som helst tvil.
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Hadde noen stjålet bilen min for så å kræsje den og stikke av, ja da tror jeg at jeg hadde blitt i stand til å gjøre litt av vært hvis jeg fant ut hvem som gjorde det
bmwkizn Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Hadde noen stjålet bilen min for så å kræsje den og stikke av, ja da tror jeg at jeg hadde blitt i stand til å gjøre litt av vært hvis jeg fant ut hvem som gjorde det +1
SpiderPig Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Jeg kjørte forbi dette stedet rett etter ulykken
bmwkizn Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Jeg kjørte forbi dette stedet rett etter ulykken Stoppa du å plukka parts da?
SpiderPig Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Jeg kjørte forbi dette stedet rett etter ulykken Stoppa du å plukka parts da? satt på taket ut takluka til sjåføren, duppe dritings med en pils i handa jeg hadde andre ting i tankene..
bmwkizn Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Hehe. Hørtes morro ut Men var uansett en spøk da Tror ikke de delene som evt hadde ligget igjen der hadde vert noe å samle på
Farrukh M Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Hadde det vært min bil som hadde blitt stjålet....hadde jeg gledet meg for å bygge den,og ikke minst hive på turbo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå