renmeg Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 hei, jeg har en e30 (316), 1987 modell. jeg legger ut noen bilder her, så kan dere bare komme med tips og råd. det jeg må gjøre med den er: fjerne rust det jeg skal gjøre med den: sette på Mtech 1 frontfanger skifte til hvite blinkers hvis noen har hvite blinkers (de på framskjermene), tåkelys (framme) og mtech1 sideskjørter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Så jo veldig bra ut denne da.. blir nok bra med ny fanger å noen felger + litt senk kanskje.. men et bra utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Denne så veldig bra ut! Det jeg ville gjort er og fått på noe sikkelig mtec2 rundt om hele, senka 60/40, og noen 17 toms hjul. Og etterhvert kanskje litt større motor? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Bilen så kjemmpe fin ut legg ut bilder etterhvert som du oppdaterer den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 kanskje mindre eksosrør også. et som passer til motor og effekt. nå må det jo høres ut som det kommer en bil med 500 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Vekk med hengerfeste og eksos og på med felger og senk så en mye gjort. Ser ut som et velfig bra utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 M-tech 1 rundt om, 60/40 senking og 9x16 Borbet A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Fin bil! Ikke ødelegg den med for mange mods! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renmeg Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 den er senket, og jeg har gått til av nye felger. så det er ikke så mye som mangler nå. Det som jeg mangler å gjøre er å sette på mtech frontfangeren, fjerne noe rust og andre små deler, skaffe hvite blinkers og noen tåkelys framme. så tror jeg at jeg skal være cirka i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Jeg sier gå mot strømmen! KUN senk og felger, så har du noe unikt og kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå