hauken Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Bakluka siger ned,kan fjørene strammes,eller må de skiftes?
Kjennern Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Er nok hengslene som er slitte. Koster noen kr å bytte og er litt jobb. Anbefaler deg å ta begge med engang.
Brightlight Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Er det ikke gassdemperne som må byttes da?
Brightlight Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 ok, trodde det var dempere på de også jeg
hauken Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Er nok hengslene som er slitte. Koster noen kr å bytte og er litt jobb. Anbefaler deg å ta begge med engang.Har nett skiftet hengslene,og de koster jo som du vet noen kroner,men hva nu?
hillmar Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Det er gassdempere på touring også ja. Og hvis du har bytta hengslene så er det nok de som må byttes...
Odd-M Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Hvorfor skal det hjelpe å bytte hengslene??? Det er bare en årsak til at luka siger og det er slitte dempere.
hillmar Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Ikke spør meg hvorfor men på min touring så seig luka, bytta hengsler og alt var i orden.
Bjørner Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Merkelig at det hjalp å bytte hengsler..... Ligger 2 kraftige gassdempere innitaket som blir dårlig. Har liggende nye men har umot på skifte dem . Så må vel bøy meg i støvet å bruke et par 1000 på verksted. Holder en knapp på demprne
Kjennern Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Jeg hadde problemer med luka mi å. Trodde bare at demper og hengsel var nogenlunde samme greie... Var ikke jeg som bytta å ikke er jeg mekniker heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå