Gå til innhold

bilene mine. e30cab og E21 323

Share

Anbefalte innlegg

her er bilene mine, er en 89mod 325i cab og en e21 323 81mod.. caben kjøpte eg for litt over et år siden på stord. og den var da helt orginal,

det som er gjort med den: 40/40 senking, keskin felger, kvite blink og en polering.. men blir mer med tiden:) kom seg ivertfall betraktlig.

E21`n har eg ikke gjort noe med ennå siden caben har fått mesteparten av tiden... men skal begynne på den nå i vinter. kjøpte den på sotra et lite stykke fra bergen, den er helt orginal bortsett fra grenrør og senket litt..

skal plukke ned bilen og få sjekket den for rust. har til dags dato ikke funnet noe på den ennå.. men dukker vel opp noe:) så skal den få seg nye foringer, senking felger og lurer jo seff på bbs rs:) nytt interiør blinkers og små ting:) vil holde di fine reine linjene som E21 har:)

bare og komentere og komme med forslag:)

n66ld36ht922d3g7my7r.jpg

nk05s6u78z3nh02y1bm5.jpg

9e6135z2e88nsa63gxqj.jpg

0nhf35xdxygphq214szl.jpg

37l7713jqt5roccvmqnk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser ut som en meget lekker cab! Og det er dritpent med M-tech 1 og kromfangere 8) 323'en er en herlig klassiker som du gjerne må komme med flere bilder av. Det er alt for få E21 igjen på veiene, som ikke er ihjelrustet vel og merke. Interiørbilder av begge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...