Superbeetle Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Ang camber/spissing bak så fikk jeg dette målt, men satt sånn fast at det ikke ble justert. Var litt i grenseland men ble godkjent! Hadde ikke noen nevneverdige dekkslitasjeproblemer selv med 10*17.. Leverer supersport 70/30 altså? eller har du 10mm senkeskåler? Utseendemessig så ville jeg egentlig hatt 1cm til ev 225/45 istedet for 235/40 som jeg hadde.. Kjøremessig så er det helt genialt! Iallefall med bilstein!
ZhilleN Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Ja, bestilte fra gs. Grunnen til at jg kjøpte det, er jo fordi jeg ville ha stuk på den, høy rompe, lav front Også kommer det jo på BBS hjul etterhvert
Just-turbodiesel Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 må jo ha stuk! baksigne biler er bare å få solgt:P det ser så jævli ut.
Chris_325iM Skrevet Januar 4, 2010 Skrevet Januar 4, 2010 hehe vær klar for litt subbing i forskjermene! med mindre du har valsa godt da jeg har værtfall lagt igjen litt gummi i skjermkanten på min!
ZhilleN Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Skrevet Januar 4, 2010 Den coupen din var pen! Hmm, spørs jo litt dim, og felg strl, hadde jo 60/40, er vel ikke så mye forskjell? Har mye og gå på i hjulbuen også nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå