Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har fått tak i TUV-papirer på senkefjørene på min E30 Cabriolet her, og den må vises på Biltilsynet for godkjenning (gikk ikke gjennom EU-kontroll)

Tror dere at folka på Biltilsynet godtar tyske papirer? Ifølge H&R i Tyskland hadde de kun papirer på tysk.

Skrevet

joda, dem har et valg. dem kan kreve å få det på norsk. Men det gikk fint da jeg godkjente bilen min med tyske tüv papirer :)

Skrevet

Har hørt om at folk ikke har fått det godkjent pga de på biltilsynet ikke kan tysk og dermed ikke skjønner papirene. Selv har jeg godkjent 2 senkesett og 1 felgsett med tyske tuvpapirer uten problem.

OBS, Statens Vegvesen er ikke pålagt å godkjenne selv om de har TUV lenger. Men hos meg var de ikke vanskelige på det. Tror det gjelder å gi et godt førsteinntrykk og holde en god tone med de så kommer du langt ;)

Skrevet

Bare ikke dra til bt i kristiansand for å godkjenne med tyske papirer...

De er notoriske drittsekker og nazister som helst ikke vil godkjenne noe som helst.

Skrevet

det skal gå fint så lenge nr på fjærer synes.

slik at de kan sammenligne nr på papirer å fjærer.Men husk at det laveste punktet under bilen ikke kan være mindre en 10 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...