Astri Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Eg trenge sykkel, men ikkje for hver en pris... ka ska han ha for en brukende en? hehe.. Om du trenger sykkel og ikke en COCAjævlaCOLA- sykkel, fraktet til Karmøy, så anbefaler jeg deg å ta turen til nærmeste G-sport, Astrid Om det skal være på den mpten så kan du bare sitte der med syklene dine. Ka vet du om eg faktisk klarer å fikse transport for sykkelen uten at det koster verken deg eller meg et jævla øre? Den frekkheten din får du faen kje solg mye med... oi???? Det var muligens en smule overtrøtt humor, samt litt dårlig formulering i den setningen, men frekk var den på ingen måte.. Hadde jeg møtt deg face2face, så hadde jeg hvertfall ikke blunket til deg etter å ha slengt en frekk glose heller. Den smileyen i slutten av setningen kom ikke dit tilfeldig. Du skrev: Eg trenge sykkel, men ikkje for hver en pris... ka ska han ha for en brukende en? Det oppfatter jeg klinkende klart som at du: vil ha en billig sykkel. Ikke en "samler - cocacola-sykkel" som skal utstilles i cocacola garasjen din, men en sykkel. Jeg svarer: at om du kun trenger sykkel og ikke vektlegger det å trille rundt på en cola-sykkel som en nødvendighet, så var det et spøkefullt tips om at du kommer billigere ut med en vanlig sykkel på gsport lokalt. En av oss som ikke leser "mellom" linjene her. Godt mulig det er meg, jeg er som sagt trøtt nr 1. Jaja.. Da ble dette en lang avhandling fra min side. Poenget mitt er at jeg på ingen måte var frekk. Hvorfor skulle jeg være det? Også i min egen salgstråd attpåtil?? Nei.. Er vi "venner" nå, eller skal vi krangle ? Hehe, va vel kanskje overtrøtt eg og, men eg kunne tenke meg en cola sykkel for de syns eg e goe greie sykler. Faren min hadde en slik for mange år siden. Eg spurte etter pris iallefall. hehe, eg e ikkje noe skummel, kan godt tåle en spøk @hylle Har du mensen altså? Uvanlig. Ville tatt en tur til legen.
S.Arnesen Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 @hylle Har du mensen altså? Uvanlig. Ville tatt en tur til legen. Hmmm, vil det si sinna hemoroider?
Bare_egil Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 @hylle Har du mensen altså? Uvanlig. Ville tatt en tur til legen. Hmmm, vil det si sinna hemoroider? tror det kalles mansen faktisk...
bmwkizn Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Hahah.. Mensen e någe dritt.. " Og førstepremien for årets største fjortiskommentar går til HYLLE"
jonr- Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Jeg fåreslår en krangel haha.. det foreslår du,ja .. hehehe. skal vi krangle eller?? idiot
jonr- Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Astri: Jeg skal sjekke pris Kan bare ta litt tid, men pris skal du få.
jonr- Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Hahah.. Mensen e någe dritt.. " Og førstepremien for årets største fjortiskommentar går til HYLLE" " og du vant fjorårets med :" BMW det nest beste en jente kan sitte på "
bmwkizn Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Hahah.. Mensen e någe dritt.. " Og førstepremien for årets største fjortiskommentar går til HYLLE" " og du vant fjorårets med :" BMW det nest beste en jente kan sitte på " takktakk
ole_m7 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Idiot kan du selv være! En sunn krangel er da ikke farlig..
JoeNasty Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Er ikke intressert i å krangle med noen eller rope ut hvilken tid i måneden det er for noen heller for den saks skyld, men har du mer info om pølsegrill om gatekjøkkenstash?
jonr- Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Er ikke intressert i å krangle med noen eller rope ut hvilken tid i måneden det er for noen heller for den saks skyld, men har du mer info om pølsegrill om gatekjøkkenstash? Enig. Vi får holde oss til topic. Beklager at salgstråden har lite info, men det kommer! Ang. gatekjøkkenutstyret, så vil jeg komme med komplette lister, priser og bilder!
ReiRud Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Jon du må huske meg og 0,8l glassa jeg spurte om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå