spaix Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 heisann, jeg lurte egentlig på om jeg hadde en preface eller face lift? er det noe man må sette på selv eller noe? kan ikke veldig mye om akkurat det der, har en e30 86 model 12v hvis det skulle si noe.
Lars89 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Biler opp til 9/87 er preface. Er ganske storforskjell på bl.a lykter foran og bak, hjubuer bak, fangere, vinduslister mm.
spaix Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 okei tusen takk! man lærer vær dag:) kunne noen evt slengt opp noen bilder av en preface å en face lift? så jeg kunne sett noen forskjeller:)? greit å vite at jeg har preface, så ikke jeg driter meg ut å kjøper noe facelift, hehe
Sjøbuse Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 preface er finest. hvertfal bak. facelift baklyktene er ikke fine syns jeg.
Trond e30 cab Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Hei! Her er den øverste preface. Ser dette på de lave lyktene bak og montert m-tech1 styling Neste er facelift med høye lykter bak og m-tech2 styling
spaix Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 jammen da var det lett å se forskjell, nå veit jeg at jeg har preface, pga har de stygge krom listene, hehe
Leadfoot Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 jammen da var det lett å se forskjell, nå veit jeg at jeg har preface, pga har de stygge krom listene, hehe Døh, ikke vær frekk nå a! Hehe, smak og behag. Jeg synes E30 med kromfangere er omtrent så pent som det kan bli. Hvertfall mye penere enn med slappe plastikkfangere
Fredrik Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Døh, ikke vær frekk nå a! Hehe, smak og behag. Jeg synes E30 med kromfangere er omtrent så pent som det kan bli. Hvertfall mye penere enn med slappe plastikkfangere Enig... E30 prefacelift er mye mer harmonisk og klassisk. Faceliftdetaljene (spesielt de tunge skjørtene) var bare et desperat forsøk på å holde liv i E30 før E36 kom på markedet i 1991. I 1988 da faceliften kom så E30 ubehjelpelig gammeldags ut sammenlignet med Mercedes-Benz W201 og Audi 90 (B3). E30 prefacelift
spaix Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 jeg syns de krom listene ikke har noe på en bil å gjøre, å det er min mening:) syns ikke det er noe pent, syns heller at facelift var bedre i utsende, prøver ikke være frekk hehe, men alle har sin ege mening!
jorg1s1 Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Liker best pre-facelift jeg også, men er enig i at krom-listene og fangerne ødelegger en del. Men bare å få på svarte vinduslister og sidelister det, og lakkere krom'en på fangeren i bilens farge. Synes baklyktene på facelift er utrolig stygge, mens pre-facelift lyktene digger jeg.
spaix Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Liker best pre-facelift jeg også, men er enig i at krom-listene og fangerne ødelegger en del. Men bare å få på svarte vinduslister og sidelister det, og lakkere krom'en på fangeren i bilens farge. Synes baklyktene på facelift er utrolig stygge, mens pre-facelift lyktene digger jeg. +1! tekte jeg skulle lakke de listene rundt dørene å front rute svarte:)
Fredrik Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Når det gjelder eldre biler er det av og til noen merkelige synspunkter folk har. E30 er snart 27 år gammel som modell... det er en veteranbil! Det er klart at stilen var en annen for 27 år siden (de fleste av dere var ikke engang påtenkt for 27 år siden) og det bør man respektere. Det var helt alminnelig med kromlister på bilene før i tiden og skikkelig krom er en mye mer påkostet løsning enn den billige aluminium/plastikkløsningen de aktuelle listene har idag. Min E46 var f.eks knapt to år gammel da jeg måtte skifte den første listen fordi aluminiumet hadde korrodert under plastikken. Det finnes krom som er nesten 100 år gammel uten vesentlige skader. En E30 prefacelift blir iallefall ikke mer moderne av at man lakker listene, men velbekomme... hver sin smak.
Ørjan^^ Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 preface er finest. hvertfal bak. facelift baklyktene er ikke fine syns jeg. Takk til deg, da fikk vi høre hva du likte best..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå