Gå til innhold

Eibach 30-25 på originaldemper, bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å¨senke min også 30-25 eller noe. bare litt. men jeg tenker å bytte ut dempere når jeg først er i gang for å få det perfekt. men tror det fint vil funke med orginal dempere hvis de er i god stand siden det ikke er så mye senking :)

men er det tegn til litt lekasje eller noe ville jeg liggert byttet alle :)

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Igjen takk for svar! Ja om det er tegn til lekkasje bør man jo bytte demper uansett om man skal senke eller ikkje. Eg såg ikkje tegn til lekkasje på min. Ko mykje pleier 4-hjuls kontroll å koste?

• 1 month later...
Skrevet

Hei igjen. Syns det virker vanskelig å bytte fjørene.

Lure på ko vanskelig det er å bytte fjørene? Kan eg gjere det sjølv? Treng eg spesial verktøy? Og tar det lang tid?

Skrevet
Noken som har peiling eller noken som har gjort det sjølv og kan fortelle meg?

Det er veldig kurant jobb egentlig. Kjekt å ha en muttertrekker og 3-4 fjørklemmer...

Skrevet

får helt kurante fjærklemmer på biltema foreksempel :)

men husk å spray eller smør stengene på fjærklemmeren for blir fort varmt når man bruker muttertrekker :P

og for å hjelpe å smøre :)

Skrevet

Bare legge inn min erfaring;

Senker du 30/25 på original demper som står i bilen idag vil demperen bli vesentlig raskere utslitt fordi den da plutselig arbeider i et annet område enn den er vant med. Mulig dette er psykisk, men dette er iallefall min erfaring.

Senker du med original NY demper spiller det liten rolle, bortsett fra at den vil være mykere og kan slå litt lettere nedi.

Skrevet
Noken som har invendinger imot å kjøpe eibach 30-25 til å bruke ilag med original demperer?

Fungerer perfekt,har hatt det i snart 3 år (Anbefales)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...