bmw530i Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 vurderer å¨senke min også 30-25 eller noe. bare litt. men jeg tenker å bytte ut dempere når jeg først er i gang for å få det perfekt. men tror det fint vil funke med orginal dempere hvis de er i god stand siden det ikke er så mye senking men er det tegn til litt lekasje eller noe ville jeg liggert byttet alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Igjen takk for svar! Ja om det er tegn til lekkasje bør man jo bytte demper uansett om man skal senke eller ikkje. Eg såg ikkje tegn til lekkasje på min. Ko mykje pleier 4-hjuls kontroll å koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 rundt 1500-2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 eller hvis du bor i nærheten av en skole med VG2 Kjøretøy, da gjør de det gratis som regel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Hei igjen. Syns det virker vanskelig å bytte fjørene. Lure på ko vanskelig det er å bytte fjørene? Kan eg gjere det sjølv? Treng eg spesial verktøy? Og tar det lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Noken som har peiling eller noken som har gjort det sjølv og kan fortelle meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 No maser eg, men shit la gå! Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Noken som har peiling eller noken som har gjort det sjølv og kan fortelle meg? Det er veldig kurant jobb egentlig. Kjekt å ha en muttertrekker og 3-4 fjørklemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 okay. Trur ikkje eg har fjørklemmer Men det får eg vel ordna med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 får helt kurante fjærklemmer på biltema foreksempel men husk å spray eller smør stengene på fjærklemmeren for blir fort varmt når man bruker muttertrekker og for å hjelpe å smøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Bare legge inn min erfaring; Senker du 30/25 på original demper som står i bilen idag vil demperen bli vesentlig raskere utslitt fordi den da plutselig arbeider i et annet område enn den er vant med. Mulig dette er psykisk, men dette er iallefall min erfaring. Senker du med original NY demper spiller det liten rolle, bortsett fra at den vil være mykere og kan slå litt lettere nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Noken som har invendinger imot å kjøpe eibach 30-25 til å bruke ilag med original demperer? Fungerer perfekt,har hatt det i snart 3 år (Anbefales) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Mye bedre kjørekomfort med original myk demper enn for eksempel Bilstein sportsdemper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 " Eibach 30-25 på originaldemper, bra? " Knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå