hagenisse Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Hvis demperne har trillet noe særlig mer enn 50.000 blir nesten garantert ikke bra. Trolig er demperne klare til å byttes ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Det er jo flere her som har bytta bare fjærer på biler som har gått 150 med bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Alt er relativt. Jeg har rett og slett ingen tro på at 10 år gamle biler med dempere trillet 100k ++ er noe i nærheten av bra. Iallefall ikke min oppfattning av bra. Demperne på min egen bil var ferdige på 50k, bilstein-demperne på forrige bilen var merkbart slappere etter 30.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Januar 14, 2010 Share Skrevet Januar 14, 2010 Man får nok ingen ny bil følelse akkurat, men sikkert helt ok. Men jeg skal sette på 20-40 fjærer i morgen på bil som har gått 170, så jeg skal melde tilbake om hvordan resultatet ble:) Det er de fjærene fra gs som koster 1500, ifølge dem skulle det være helt ok fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 No har eg fått på eibach 30-20 og det blei veldig bra! Ikkje mykje sprettball følelse der. Littegran meir spretten, det er lite. Kjempegod på ulente isveier, og i humper. Bedre styringsrespons, og merker at den henger betre sjølv på isete veier. Eg og ein kompis brukte 3.5 time på jobben inkludert å finne fram alt av utstyr, rydding, og mykje prat, hehe Rapporter dette innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 gjerne kom med bilder vurderer senkesette selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoslags Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2010 Tar bilder til sommeren trur eg. Kanskje før. men vil helst få på sommer felgane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 skjønner jeg jeg vil heller ikke ta bilder før ny frontfanger og sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå