Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe ja men må bytte på litt =) hehe :)

Takk for det, men ja, ble nesten litt for "strøkent" med alpinahjula, hehe :)

Men de er slett ikke stygge !

får prøve å få tak i noen 17" som ser bra ut =)

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Synes også faktisk bilen passer mye bedre med RC felgene kontra Alpina'ene.

Men, denne bilen kler det meste egentlig. (Kanskje ikke originale stålfelger med alt for mye gummi.. :D )

Skrevet

Må si meg enig der, ett sett med 18" holder, synes det er litt stort å, på en måte, 17" ser ihvertfall bedre ut synes jeg =)

Så da ble det RC jeg ville beholde også =)

Skrevet

Siden jeg er ACS-hore, ville jeg foreslått disse. Jeg tror de hadde blitt gromme med skikkelig kant.

kui09v63bktk627dg0a1.jpg

Skrevet

Går en Sort e38 med sånne felger rundt i Skien/porsgrunn. Aner ikke hvor store de er, men fy faen så deilig!

Skrevet

Ja er mye rått, AC er dødsrått,.

Men nå har jeg lyst å finne noe som er DØDSrått men ikke så mange har, å noe som jeg ikke har hatt, da er Hartge eliminert :P

har sett meg ut en felg, men den er faen ikke til å få tak i. kun finni brukt til 3200 dollar i USA pluss frakt å med 1" ytterbane, så da trenger jeg nye innerbaner å ytterbaner på de. å da bli det brått MAsseee penger. men hmm

Skrevet

Vanskelig å finne noe som ikke er brukt før da! jeg går for BBS RF, /design 5000)

17" 9bak og 8,5 foran, Aldri sett det på e30 før! :)

Skrevet
Ja er mye rått, AC er dødsrått,.

Men nå har jeg lyst å finne noe som er DØDSrått men ikke så mange har, å noe som jeg ikke har hatt, da er Hartge eliminert :P

MAsseee penger. men hmm

Du er som jenter og klær du Ståle :P

Skrevet

Skal man gå for noe som ingen har hatt, blir det noen nye type felger, og jeg synes ikke E30 skal ha det. De skal ha skikkelig rå retro felger. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...