matts Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Da er gamle bmw'n solgt og jeg har kjøpt meg ny bmw(selvfølgelig!) NYE BILDER PÅ SIDE 4! Bilen er en 2008 mod E93(cab) 320i manuell. Noe av utstyr på bilen som kan nevnes er: M sports pakke M sport understell M skinnratt med multifunksjon Comfor pakke Navigasjon professional Sports seter framme PDC bak Regn sensor Auto start/stop funksjon ++ Noen bilder: Har ikke fått tenkt så mye på mods til bilen enda. Men noe av det som skal gjøres snart er vertfall Soting av ruter, lakkforsegling og xenon i park og grøft. Oppdatering: Da har jeg tatt lakkforsegling hos RS Bilpleie i Trondheim og er meget fornøyd med resulatet! Har også fått sotet rutene. Ble 35%. Synes det passet bilen perfekt! Legger ved noen bilder: Ny oppdatering: Da har jeg montert carbonleppe under frontfangeren, carbonnyrer og en carbonspolier. Tok også av skiltplatene, pusset de ned og lakkerte de sort. Dette ble i mine øyne helt perfekt! For å montere carbonleppen så demonterte vi frontfangeren å skrudde leppa fast med 15 bolter, så tror nok den kommer til å sitte bra nok! Kommer bedre bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 E93 er en lekker bil, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Gratulerer med en meget strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Takk for det Ser fram til sommeren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Gratulerer med nydelig bil! Blir bra med xenon og soting. Jeg hadde også prioritert senk - gjerne coilovers, nye felger, fjerning av emblem på bakluka og eksos med doble endestusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Gratulere med nydelig bil!! E93 er heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Er vinterfelgene som står på nå, så skal nok ikke bytte ut de Men blir nok noen fete felger til sommeren! Er det noen som har en side hvor jeg kan se litt forskjellige % på soting? Er litt usikker på hvilken % jeg skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Gratulerer med flott bil ser jeg ikke blir den eneste på BI Trondheim med cab nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Oioioi Lekker bil! Gratulerer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 åssen har dere BI-folk råd til sånne biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Gratulerer så mye! Nå har vi nesten tvillingbiler! : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Du blir nok ikke det nå nei mexos, er lekker cab'en din å Du må si ifra om du kommer på litt mods du skal gjøre med bilen din eller finner noen nyttige sider med tips, styling eller noe Termy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Det der var en flott E93 ja grattulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 åssen har dere BI-folk råd til sånne biler? Jeg jobber i tillegg deltid på Bowling1 Takk for det matts Bor du forresten på Hallset? Så en ganske lik E93 cab idag utenfor et rødt hus når jeg tok bussen til skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Det var nok min du så da ja mexos Er hjemme til dama det der, men bor der så og si. Bor du på byåsenområdet? Har jobb i tillegg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå