Gå til innhold

Avanserte innstillinger Navi Mk 4 - hvordan?


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 2005 E46 med proff navi, samt bluetooth telefon. Og når jeg starter bilen begynner den automatisk med telefonen, dvs telefonlisten. Det er sykt irriterende å alltid måtte trykke vekk telefonlisten og innpå kart/radio. Går det an å endre på noen innstillinger for å få navi opp som standard? Har lest om en måte å komme innpå avansert innstillinger uten å huske hvordan nå.

Også lurer jeg på hva som er siste versjon av dvd-plate til kart? Den jeg har nå er utdatert, så jeg kjører hver dag i skauen ifølge den pga veien er komt for noen år siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min proff navi starter den der jeg holdt på sist. Dvs. at den slår opp kjørekomputeren hvis den var oppe sist. Så det går ihvertfall ann. Jeg har desverre ikke bruksanvisningen til mitt system så får ikke til å slå opp for deg. Siste versjon får du vel kjøpt hos nærmeste bmw forhandler. Koster rundt 1800kr for den plata dersom du har byttecd og leverer inn din gamle. Min plate er fra 2008, er usikker på om det er kommet en ny etterpå, men vil tro disse oppdateres 1 gang i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, takk for info.

Min starter opp med telefon uansett, og jeg begynner å bli lei.. Det skal være en mulighet for å gå inn på en avansert meny, men jeg husker ikke metoden. Har alle manualene, men de er på tysk, så jeg skjønner ingenting :)

Min plate er fra 2005 så den er litt utdateert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan kommer jeg innpå avanserte innstillinger? Vet det er mulig da jeg har gjort det før, men husker ikke hvordan det gjøres...

Edit: Fikk kommet inn på innstillingene men fikk ikke endret hva som starter opp standard.. Her er vertfall fremgangsmåten:

service.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...