Gå til innhold

E46 coupe

325demon
 Share

Anbefalte innlegg

Hva tenkte du deg for m3 speilene? Er de elektriske? og hva mener du med jalla hehe... mulig jeg må vente litt, har kjøpt deler for alt for mye nå:P

Jeg vet ikke helt, men selges ikke under tusenlappen. De er elektriske ja, men ikke memory eller autofold-funksjon. Dette er universale speil med adaptere, noe som gjør at det ser litt "billig" ut i mine øyne. Det er heller ikke kontakter på de, så disse må taes av originalspeilene eller noe.

Har du bilde av de da? skulle vel helst ha noen som bøyer seg intil bilen når man parkerer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Ja den skal bli bra etterhvert denne:) Bestilt lakkering til mtech nå, mulig jeg sender med listene. Ble faktisk overaska over hvor sprek den er selv om det bare er 150hk utgaven.

Felga kosta vist 65000 nye så de hadde jeg ikke råd til uanseet. Fikk bilen for 140 med sykkelhjul. Det var en helt ok pris egentlig.

De felgene heter Alutec Dynamite,og koster 65.000,- den dage griser flyr og paven røyker jazztobakk :) Men hvis du likte dem,kan jeg skaffe deg en god deal på dem,med svinbra sommerdekk :)

Sorry for gammel-tråd-update,jeg klikka på linken din først nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallpen bil. med M-tech så blir det nok knallbra. Lik så greit at du ikke fikk med hjula på bildene da,for de syns jeg ikke passa på bilen i hele tatt. men gratulerer med en skikkelig stilig coupe :)

enig, felgene var stygge som fy til den bilen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...