325demon Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Hei bimmers Da var det endelig bmw i garasjen igjen:) Det er en 320 coupe svart, 150hk utgave fra 2000. Den er helt original og har delskinn. 168000km Deler som er bestilt fra gs bildeler: -Xenon 6000k 1500 -Mtech 2 fanger med grøftelys xenon. 3000 uten lys -Mtech sideskjørt 1700 -senkefjærer 1500kr ca, fikk beskjed om at disse var helt ok vis du ikke skulle ha prikken over i`en. -list til koffert lokket 1200 -Svarte nyrer 700 Trenger: -sommerfelger. si fra vis noen selger! Tenkte på 18 235 255 40, mulig bbs? -Trenger også 18 toms vinterfelger -M3 speil -Lakkere cromlistene svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Fra siden Forfra Felgene på dette bilde fulgte ikke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Knallpen bil. med M-tech så blir det nok knallbra. Lik så greit at du ikke fikk med hjula på bildene da,for de syns jeg ikke passa på bilen i hele tatt. men gratulerer med en skikkelig stilig coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Ja den skal bli bra etterhvert denne:) Bestilt lakkering til mtech nå, mulig jeg sender med listene. Ble faktisk overaska over hvor sprek den er selv om det bare er 150hk utgaven. Felga kosta vist 65000 nye så de hadde jeg ikke råd til uanseet. Fikk bilen for 140 med sykkelhjul. Det var en helt ok pris egentlig. Redigert bort nederste lista: lurer på å lakke svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 De felgene der kosta 65k????? wtf! Fin bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 De felgene der kosta 65k????? wtf!Fin bil btw Det nekter jeg og å tro på. Ser ut som pakkistralle hjul til 8000:P Tror denne bilen blir veldig fin etter du har gjort oppgraderingene dine BBS høres ut som en flott plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg har noen uoriginale "jalla" e46 M3-speil liggende hvis det er av interesse. De ligner på originale M3-speil (og ikke M5-speil, som mange andre), men det er slike universal-greier med adaptere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Skulle hatt 65.000 for å kjøre med de hjula dær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 Hvis noen har betalt 65000 for de hjulene der, må de ha svært svekkede sjeleevner Godt at du ikke fikk dem med. Dermed reddet du en eller fin bil fra noe ganske så skrekkelig. BBS passer bilen hakket bedre, så det er bare å knalle til. Et tips er å kikke innom blocket.se hvis du skal ha nye felger. De har et sinnsykt mye større utvalg enn både finn og bimmers tilsammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassen90 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Det der er Alutec felger som aldri kunne ha kostet 65k med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ja de kosta 65, var vist jævlig bra dekk eller noe:) hehe Hva tenkte du deg for m3 speilene? Er de elektriske? og hva mener du med jalla hehe... mulig jeg må vente litt, har kjøpt deler for alt for mye nå Da var bilen eu godkjent i 2 år og 4 mnder til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Blir fort dyrt likevel dette:) bil 140 styling 10 omreg 6 eu ok 3 lakkere styling 4 eiback etterhvert 10 bakfanger 4 Felger 10 Anlegg 12 effektanlegg 5 =200 Måtte bare sette opp en oversikt. Mye man ikke regner med når man kjøper bilen. 140 kan fort bli til 200:P + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 skal du koste på så mye så be om å få et tilbud , får bedre pris når en har tenkt å kjpe såpass mye i en smell B fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Hva tenkte du deg for m3 speilene? Er de elektriske? og hva mener du med jalla hehe... mulig jeg må vente litt, har kjøpt deler for alt for mye nå Jeg vet ikke helt, men selges ikke under tusenlappen. De er elektriske ja, men ikke memory eller autofold-funksjon. Dette er universale speil med adaptere, noe som gjør at det ser litt "billig" ut i mine øyne. Det er heller ikke kontakter på de, så disse må taes av originalspeilene eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå