Gå til innhold

E46 coupe

325demon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei bimmers

Da var det endelig bmw i garasjen igjen:)

Det er en 320 coupe svart, 150hk utgave fra 2000. Den er helt original og har delskinn. 168000km

Deler som er bestilt fra gs bildeler:

-Xenon 6000k 1500

-Mtech 2 fanger med grøftelys xenon. 3000 uten lys

-Mtech sideskjørt 1700

-senkefjærer 1500kr ca, fikk beskjed om at disse var helt ok vis du ikke skulle ha prikken over i`en.

-list til koffert lokket 1200

-Svarte nyrer 700

Trenger:

-sommerfelger. si fra vis noen selger!

Tenkte på 18 235 255 40, mulig bbs?

-Trenger også 18 toms vinterfelger

-M3 speil

-Lakkere cromlistene svarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den skal bli bra etterhvert denne:) Bestilt lakkering til mtech nå, mulig jeg sender med listene. Ble faktisk overaska over hvor sprek den er selv om det bare er 150hk utgaven.

Felga kosta vist 65000 nye så de hadde jeg ikke råd til uanseet. Fikk bilen for 140 med sykkelhjul. Det var en helt ok pris egentlig.

Redigert bort nederste lista: lurer på å lakke svart?

u1uk9ggc5n2x9bmfo5qu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen uoriginale "jalla" e46 M3-speil liggende hvis det er av interesse. De ligner på originale M3-speil (og ikke M5-speil, som mange andre), men det er slike universal-greier med adaptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har betalt 65000 for de hjulene der, må de ha svært svekkede sjeleevner :lol: Godt at du ikke fikk dem med. Dermed reddet du en eller fin bil fra noe ganske så skrekkelig. BBS passer bilen hakket bedre, så det er bare å knalle til. Et tips er å kikke innom blocket.se hvis du skal ha nye felger. De har et sinnsykt mye større utvalg enn både finn og bimmers tilsammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort dyrt likevel dette:)

bil 140

styling 10

omreg 6

eu ok 3

lakkere styling 4

eiback etterhvert 10

bakfanger 4

Felger 10

Anlegg 12

effektanlegg 5

=200

Måtte bare sette opp en oversikt. Mye man ikke regner med når man kjøper bilen. 140 kan fort bli til 200:P +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hva tenkte du deg for m3 speilene? Er de elektriske? og hva mener du med jalla hehe... mulig jeg må vente litt, har kjøpt deler for alt for mye nå:P

Jeg vet ikke helt, men selges ikke under tusenlappen. De er elektriske ja, men ikke memory eller autofold-funksjon. Dette er universale speil med adaptere, noe som gjør at det ser litt "billig" ut i mine øyne. Det er heller ikke kontakter på de, så disse må taes av originalspeilene eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...