Erebus Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20088501 Dette må da være rasende rimelig? tror denne kosta over 3 millioner ny for 10 år siden.... ser clean ut og... Prisen på bilen er ink moms+ engangsavgift jeg ville jo tro det betyr at begge deler er ink? Eller er det bare utrolig klønete skrevet, dvs at han mener det er ink mobs og så PLUSS engangsavgift..
wagon Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Det er nok + engangsavgift ja, 100% sikkert
EirikL Skrevet Desember 11, 2009 Skrevet Desember 11, 2009 Det er jo ei jævla flåte av en bil 10 kvadratmeter gjør jo at bilen er på størrelse med en studenthybel. Ikke er den spesielt pen heller, men jeg er ganske sikker på at man skal lete lenge etter en bedre cruiser.
wicky124 Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 porr på hjul for en mercefreak som meg:)
EirikL Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Da må jo denne være helt i din gate http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18467564
wicky124 Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 sant...hatt en ce for mange år siden...hmm..på tide å skru tiden og viljen tilbake til mercedes..hmm..
BlueM Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Den var jævlig stygg i fronten.... Second that. På bildet rett forfra synes jeg den ligner litt på en eldre Opel, men det er kanskje bare meg... Men litt av et stykke maskineri da. Regner med at den krever et solid driftsbudsjett. Hadde tatt'n om den ble dytta etter meg.
flobben Skrevet Desember 12, 2009 Skrevet Desember 12, 2009 Jeg kjenner faktisk noen som hadde en sånn en og har dermed fått lov til å sitte på noen turer, og må bare si en fantastisk bil. 400 hk og 570 nm gjør at denne bilen er helt sinnsyk, og komforten i bilen er bare rå. Skyvet som var i bilen over 100 kan ikke beskrives, det flytter seg noe helt sinnsykt uansett om det er motbakke eller ei. De jeg kjenner som hadde en sånn en bodde i Spania og kjørte til Norge en gang i året. Med 600 så korta de ned tiden Spania - Norge betraktelig. Merca brukte minst drivstoff når du krusa rundt 130-140 km i timen og den farta merka du ikke i det hele tatt. Ellers så var snitt forbruket på sånn ca 1.2 - 1.4 på blandet kjøring og godt over 2 liter på mila ved by kjøring. Når det gjelder vedlikeholdsutgifter så var denne bilen dyr å holde selv i Spania for en nordmann. Var snakk om godt over 100 laken hvis motoren rasa. En e38 fra samme tiden var nok mer sportslig, men jeg tror jeg faktisk hadde valgt sjarmedesen hvis jeg kunne velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå